  • 11. Data: 2011-01-28 10:34:05
    Temat: Re: ORANGE - DELFIN
    Od: ForALL <N...@s...info>

    W dniu 26.01.2011 12:33, Krzysztof pisze:
    > Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora nie jest w
    > abonamencie?
    >
    > Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:
    > *200
    > *#124#
    >
    > i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam
    przekroczne
    > saldo 6 zl.

    Tez mi wpakowali ten abonament delfin za 39zl, babka ktora dzwonila
    twierdzila ze tak samo bedzie jak przy tym co mialem za 35 nowy plan czy
    jakos tak a to dupa prawda teraz place 39zl i mam 60min + 2 numery po
    1200 minut, gdzie smsy sie np juz nie wliczaja w te minuty i ta kasa
    39zl nie przechodzi na nowy miesiac.
    6 lat z orange i takie profity.

    For@ll

  • 12. Data: 2011-01-31 20:45:35
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2011-01-26 12:33, Krzysztof pisze:
> [...]
    > *#124#
    >
    > i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam

    Niestety w nowych 'zwierzęcych' abonamentach kwota opłaty abonamentowej
    nie jest już tzw. kapitałem złotówek. Teraz dostajesz pakiet minut na
    rozmowy krajowe (wymienialny na smsy). Wszystko ponad to jest już
    naliczane extra. Po staremu zostało w mixach.

    Ja jeszcze przez rok zostanę raczej przy starym planie (OA35) zwłaszcza,
    że 'prezenty' przy przedłużeniu umowy bez telefonu imo lepsze niż w
    delfinie.

    --
    to powiedział *hephalump*
    "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)