  • 1. Data: 2011-01-26 17:37:34
    Temat: Dual Sim z dobrą baterią
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Temat poruszany wielokrotnie. Sam przetestowałem kilka modeli ale może
    znajdę coś ciekawego.
    Obecnie użytkuję LG GX200 i mega pozytyw dla aparatu za 7 dni
    wytrzymałości baterii. Nie mniej jednak ten aparat nie działa z zestawem
    głośnomówiącym Parot (sprawdziłem Nokię, Samsunga i działają bez
    problemów). Są też inne drobne wady (np słaby aparat).
    Może coś się pojawiło ciekawego godnego polecenia?
    Ważne dla mnie:
    -DOBRA bateria
    -aparat minimum 2Mb
    -bluetooth,

    Uprzedzając nie chcę Samsunga C5212, ani żadnego Myphona.
    piona

  • 2. Data: 2011-01-26 20:47:05
    Temat: Re: Dual Sim z dobrą baterią
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-26 18:37, Piona pisze:
> [...]
    > -aparat minimum 2Mb
    > -bluetooth,
    >
    > Uprzedzając nie chcę Samsunga C5212, ani żadnego Myphona.

    powiem Ci, ale pod jednym warunkiem!

    --
    Miała być Irlandia, wyszła kupa jak zwykle