  • 71. Data: 2012-04-29 13:57:46
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jnj254$57n$...@i...gazeta.pl

    > Zajechałeś palikotem. Pisz tak dalej. Dzieci będą miały co czytać.

    Mówisz, że i ja mogę zgromadzić kilka razy więcej swoich zwolenników
    niż zgromadził ZZiobro, popierany przez Rydzyka? Nie będę głosował na
    tego, kto wyraźnie nie potępi kutasa, jakim jest Kopania, ale póki co
    kibicował będę Palikotowi i jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
    obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

    A tak przy okazji -- gdzie jest powiedziane lub napisane, że Palikot
    ma mniejsze prawa do życia niż Kaczyński lub Tusk? Jeżeli Polacy
    wybiorą Ruch Palikota w czasie wyborów parlamentarnych czy
    prezydenckich -- demokratycznie będzie Palikotowi należne
    miejsce na szczycie władzy.

    Na razie nie mam nic przeciwko Palikotowi, podczas gdy
    Ziobro raz za razem pokazuje, że kiepski z niego prawnik.

    Zaś Kaczyński pokazuje, że kiepski z niego polityk. :)

    Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

    Ziobry sprawiedliwość jako ministra sprawiedliwości:

    Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem

    Czyli wg ZZiobry nie ten jest łapówkarzem, kto łapówki bierze
    (Lepper nie wziął, czyli nie wziął ani razu) ale ten, kogo
    władza (w tamtym wypadku Kościół lub Kaczyńscy) uzna za
    łapówkarza.

    Zacytowana wypowiedź Ziobry wygłoszona została w czasie
    jakiegoś wywiadu telewizyjnego, jakiego ZZiobro komuś udzielił.

    -=-

    Polacy mają właśnie dziwne poczucie sprawiedliwości:

    -- T-Mobile to dobra firma, bo niemiecka
    (czyli wywodząca się z tego kraju, z którego wywodzi sie holokaust)

    -- Raiffeisen Bank to dobry bank, bo austriacki
    (ze słownika PWN o austriackim mówieniu

    austriacki przym. od Austria

    Austriackie gadanie
    mówienie nieprawdy, mówienie bez sensu; bzdury, brednie)

    -- Chiny produkują barachło, są partaczami i żebrakami
    (gdy tymczasem to świat żebrze u Chińczyków; HongKong
    przejęty przez Chińczyków był siedliskiem najbogatszych
    ludzi świata; Tajwan produkował najlepszą elektronikę
    użytkwą; kolej tybetańska sięga najwyżej na świecie,
    musząc tym samym zmagać się z problemem braku powietrza
    i nadmiarem ultrafioletu, a jednak jadąc z szybkością
    120 km/h; przykłady ,,barachła'' można by mnożyć...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2012-04-29 15:42:14
    Od: z <z...@g...pl>

    jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub
    > obaj wspólnymi siłami zwyciężą), będę się cieszył.

    Załamka

> [...]
    > wybiorą Ruch Palikota w czasie wyborów parlamentarnych czy
    > prezydenckich -- demokratycznie będzie Palikotowi należne

    Przecież to jest marketningowy produkt o nie wiadomo jakich poglądach
    (taka chorągiewka na wietrze) który masz kupić bo Ci reklama tak każe.

    Już lepiej wybierz pezel. :-)

    > Obaj ci panowie (Kaczyński i Ziobnro) to nieudacznicy.

    Wymień listę udaczników :-)

  • 73. Data: 2012-04-29 16:18:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" jnjgfo$58q$...@i...gazeta.pl

    > jeśli zwycięży Palikot (lub Miller, lub

    > Załamka

    Ano załamka. Lekarze doprowadzili mnie na krawędź śmierci
    antybiotykami lecząc astmę i alergię, ale w tym ustroju są
    wielcy. :) Natomiast lekarz, który mi uratował kolano przd
    ciachnieciem został pozbawiony prawa wykonywania zawodu na
    2 lata.

    Dla tych, którsy mnie widzą z ortezą kolanową -- bywało znacznie
    gorzej, a najwyraźniej za kilka dni będę mógł normalnie chodzić. :)

    > Przecież to jest marketningowy produkt o nie wiadomo jakich poglądach (taka
    chorągiewka na wietrze) który masz kupić bo Ci reklama
> [...]

    Tusk. Zdecydowany arcymistrz polityki. Tyele tylko, że mnie nie popiera wpost.

    () To on zauważył, że państwo jest włascicielem rzek, zatem szkody wyrządzone
    przez rzeki należy usunąć na koszt państwa.

    () Pokonuje Kaczyńskiego w zdumiewająco skuteczny sposób tak, że Kaczyński
    skłania sie w stronę wrogów zamiast przyjaciół. :)

    () Premier więcej niz jednej pełnej kadencji. Wielu premierowało
    znacznie krócej, Pawlak chyba tylko parę dni.

    () Zadłużył Polskę tak mocno, że Kościół stracił możliwość wspierania ;)
    SKOSKów i innych parabanków, co skuteczni chłodzi chęć odzyskania władzy,
    przez co Kościół ów zaczyna tak popierać Kaczyńskiego, aby ów Kaczyński
    przegrał. Być może władza Kościoła zostaje odsunięta na pół wieku
    w tym kraju, a to może oznaczać kompletna klapę, jako że na całym
    świecie KRK traci stale (od setek lat) znaczenie.

    Tusk jest poliptykiem przebiegłym i ostrożnym -- to nie Miller czy Palikot.
    Ci dwaj z Kościołem przegraliby natychmiast, ale jeśli będą współpracowali
    z Tuskiem, być może Kościół już nigdy nie odzyska swego miejsca na terenie
    Polski, czego sobie życzę, gdyż ten Kościół żył moim kosztem, po czym kazał
    mi lizać cipkę swojej podstarzałej cioci ;) teolog a teraz każe mi, astmatykowi
    wdychać gówno (przepraszam? -- a za co?) z kominów, tłumacząc to wolą Bożą.

    Ja w tym kraju nie mam prawa do wentylacji, za która płacę i którą gwarantuje
    mi polskie (i międzynarodowe) prawo! Gdybym siedział w więzieniu i miał takie
    warunki, cały świat krzyczałby o znęcaniu się nade mną, jak teraz krzyczy o Ukraince.

    Rozwalenie kolan to także efekt złej wentylacji.

    BTW wentylacji -- to Tusk ogranicza w Polsce palenie tytoniu, a spaliny
    tytoniowe zabijają mnie. Szkoda, że nie ogranicza dotowania/finansowania
    plantatorów tytoniu. Można by było na Suwalszczyźnie wspierać uprawę kukurydzy,
    nie tytoniu. Kukurydzę można spalać w piecach, mając z tego ciepło i energię
    elektryczną. Spalanie tytoniu daje jedynie choroby.

    Innym moim zyskiem z polityki Tuska jest przebudowanie świadomości Polaków.
    Za Kaczynskich Kopania był herosem, gdy mi dopierdalał. Oszust był w tamtej
    rzeczywistości wielkim udacznikiem, dziarskim człowiekiem czynu!!!

    Teraz Kopania musi jakoś wytłumaczyć się z tego, że mnie oszukał. :)
    Teraz Kościółek (któremu ateista Kopania służy) musi jakoś zmniejszyć
    skutki skurwysyństwa, jakiego dopuścił się Kopania.

    -=-

    Kaczyński jest wielki, ale wśród małych. Z Tuskiem jakoś ciężko mu idzie
    a Tusk mając w pamięci efekty przegranej z 2005 roku nie chce już przegrać,
    bo... Bo chyba woli żyć, a wie, że przegrana polityczna może być zarazem
    przegraną życiową, czy wręcz końcem jego życia, jako że taką właśnie
    postawę pokazuje Kościół rzymsokatolicki. :)

    Miller i Palikot to ludzi odważni, ale Tusk jest ostrożny, a w walce
    z Kościołem trzeba wykazywać się raczej konsekwencją postępowania
    oraz rozwagą, nie odwagą czy brawurą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2012-04-29 20:53:26
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 27 Kwi, 12:56, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    >  > A ja protestuję nazywanie "takimi samymi kłamstwami" niezauważenie
    > kruczka,

    > ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

    może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w
    drzwi?

  • 75. Data: 2012-04-29 20:59:10
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 27 Kwi, 15:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > zawieram umowę z Erą, czy z kimś obcym? Rośnie nowe
    > pokolenie gówniarzy-biznesmenów.
    >
    > A na domiar złego to pokolenie ma swoich popleczników wśród
    > ludzi na tej grupie. Czy środowiska komórkowe są aż do tego
    > stopnia powiązane z kryminałem?

    Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
    wprowadzonym do POlski przez PO

    Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie
    utniesz łba Hydrze...

  • 76. Data: 2012-04-29 21:01:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 11:59:10 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

    > Problem jest bardziej ogólny i ma źródło w mafioUKŁADZIE władzy
    > wprowadzonym do POlski przez PO

    te, kołek, grupy ci się pomerdały.
    Wypad z tym na pl.soc.polityka, dobrze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 77. Data: 2012-04-29 21:01:42
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 28 Kwi, 09:21, z <z...@g...pl> wrote:

    > Uważaj. Zostaniesz sromotnie zaatakowany przez obrońców "wolności
    > gospodarczej" mimo że ci obrońcy głosowali za wejściem do UE i zgodzili
    > się na restrykcyjne przepisy broniące konsumentów. :-)

    tylko coś ta "wolność" nie dotyczy konsumentów?

  • 78. Data: 2012-04-30 00:40:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Terry Jonesty" 0...@f...goo
    glegroups.com

    > ciekawe jak sciągną pieniądze z karty kupionej w kosku za 5zł :)

    : może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?

    Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2012-04-30 00:50:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Terry Jonesty" 3...@c...goog
    legroups.com

    : Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie utniesz łba
    Hydrze...

    Ależ utnę -- przeniosę się na przykład do Playa i Era straci
    klienta. Jeśli każdy przejdzie do tej sieci, która blokuje
    takie SMSy, Era albo zbankrutuje, albo poprosi o dotacje, :)
    albo przeprosi klientów za okradanie.

    Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.
    Na numer w mBanku nie przybywają ,,dobroczynne'' SMSy. Co
    więcej -- Carrefour daje dostęp do netu za przeglądanie reklam.
    I tak przeglądam -- bo w Carrefourze zwykle jest coś ciekawego do kupienia.

    -=-

    Dość mam ,,profesjonalnych'' sieci typu Era/TeDebile.
    Wolę podsieci typu Carrefour czy mBank.

    Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
    Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
    proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

    FCN jest imo OK.
    Ja mam bramki Tlenofonu i nie narzekam.

    http://www.freeconet.pl/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2012-04-30 01:08:49
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:40, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Terry Jonesty" 0...@f...goo
    glegroups.com

    > : może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?
    >
    > Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

    jasne, a zaczyna się od gebelsyzmu tefał-cośtam-owego...