  • Data: 2012-01-04 14:04:48
    Temat: Re: [ONET] znów jakieś bzdury piszą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04-01-2012 13:13, J.F pisze:

    >Zdziwiłbyś się :)

    Ja tam nie wiem, w zadnym samochodzie nie zmienialem amorow bez
    potrzeby, a potrzeba byla dopiero wtedy jak calkiem sie urwaly.

    I co ? I nic, wczesniej jezdzily te auta calkiem dobrze, ale ja sie
    nie znam, moze znawcy by powiedzieli ze zle.

    Za to jak sie urwa dwa, to juz faktycznie jezdzic sie nie da.

    J.