  • Data: 2012-01-04 22:18:58
    Temat: Re: [ONET] znów jakieś bzdury piszą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Jan 2012 11:02:23 +0100, DoQ wrote:

    > Do tego deszczowe lato, a więc słabsze warunki.

    Akurat deszczowe dni latem i śnieżne zimą _zmniejszają_ ilość śmietelnych
    wypadków.

    I właśnie - jaka była zima na początku 2011 roku?

    Bo koniec 2011 zimy nie było, pogoda była dobra i na wszystkich świętych i
    w grudniu, więc na drogach zapewne ofiar było sporo.
    Jak to wyglądało na początku roku to nie pamiętam, trochę śniegu bylo, ale
    od lutego jeździłem nowym samochodem na letnich oponach i jakoś nie
    pamiętam śniegu.