  • Data: 2012-01-04 12:37:20
    Temat: Re: [ONET] znów jakieś bzdury piszą
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-04 10:40, Arek pisze:
> [...]
    utostradach,1,4988720,wiadomosc.html

> [...]
    >
    > Reasumując o ile procent wzrosła nam liczba km autostradowych. Mimo, że
    > buduje się dość wolno to jednak będzie więcej niż 2,5%. I już to chyba
    > powinno wystarczyć. Ale dodajmy do tego brak zimy w tym roku, co zwykle
    > wpływa na zwiększenie wypadków. I jakoś te 2,5% uzbieramy. Ba nawet może
    > się okazać, że te 2,5% to znacznie mniej niż mogło by być gdyby nie
    > otwarto "tylu" autostrad.
    >
    > Wniosek? Nie robić autostrad:) Bo chyba o tym o ile zmniejszył się ruch
    > na innych drogach i jak tam zmieniła się liczba wypadków to już nikt nie

    Poprawka, źle doczytałem i nabrałem się na głupawy tytuł mówiący o
    żniwach na autostradach, a dane tyczyły się wszystkich dróg.

    A swoją drogą, dodali nowych bezpiecznych dróg, dodali FR podnoszących
    bezpieczeństwo a liczba wypadków wzrosła. Co na to Artur M.?

    Ale oficjalnie winą jest zwiększenie limitów, tak jakby ktoś faktycznie
    jeździł te 130 na autostradach przed zmianą limitów. Kto pisze takie
    cwane artykuły?

    A.