  • 11. Data: 2011-09-05 14:29:31
    Temat: Re: [ONET] policja kupuje 600 mercedesów
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    A nie bylo tak ze jakies 3 firmy uczestniczyly w licytacji online (w tym
    VW transporter) i ostatecznie mercedes dal nieznacznie najlepsza cene?
    Nie wiem czy na 100% to sie tyczy tego konkretnego przetargu, ale cos
    czytalem na ten temat.

  • 12. Data: 2011-09-05 14:40:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 14:29:31 +0200, Konrad L napisał(a):

> [...]
    > VW transporter) i ostatecznie mercedes dal nieznacznie najlepsza cene?
    > Nie wiem czy na 100% to sie tyczy tego konkretnego przetargu, ale cos

    Transporter nie mógł uczestniczyć, bo Policja z jakiegoś powodu wymyśliła
    sobie, że podstawowa suka MUSI mieć RWD (wszystkie) i bliźniaki z tyłu
    (cżęść)
    Z tego powodu z VW conajwyżej mógł występować Crafter - czyli i tak
    Sprinter.
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/534630,policj
    a_wymieni_volkswageny_na_mercedesy_najwiekszy_przeta
    rg_od_lat.html

    CAŁE sześć modeli na rynku, czyli dwa Mercedesy (w tym jeden z logo VW)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-09-05 18:22:09
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    > daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

    heh pokaż mi kogoś komu tą gwarancję uznali :)
    bo znam gościa który ma SLK i w pierwszym roku stał 3 miesiace w ASO
    teraz zaczyna rdzewieć:)
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2011-09-05 19:02:02
    Temat: Re: [ONET] policja kupuje 600 mercedes?w
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-05 19:06, szufla pisze:
    > Hehehe, ile ty masz lat ?

    zapewne wiecej niz ty.

  • 15. Data: 2011-09-05 19:03:34
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-05 18:22, glang pisze:
    > heh pokaż mi kogoś komu tą gwarancję uznali :)
    > bo znam gościa który ma SLK i w pierwszym roku stał 3 miesiace w ASO
    > teraz zaczyna rdzewieć:)
    > pzdr

    mi uznali. a wlasciwie firmie dla ktorej pracuje.
    12 letnia gwarancje na blache maja vito, viano, sprinter a nie slk.

  • 16. Data: 2011-09-05 19:06:35
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory
    > daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

    Hehehe, ile ty masz lat ?

    sz.

  • 17. Data: 2011-09-05 19:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 06:56:35 +0200, megrims napisał(a):
    > http://tnij.org/na2d
    > Będzie jeszcze więcej kontroli w jeszcze głupszych miejscach
    > i będą jeszcze więcej kasy łoić.

    Wiecej ?
    Z tego sie raczej kiepsko kontroluje, a stare pojazdy po paru latach trzeba
    jednak zmienic, wiec niekoniecznie przybylo.

    J.

  • 18. Data: 2011-09-05 20:07:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 13:40:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Transporter nie mógł uczestniczyć, bo Policja z jakiegoś powodu wymyśliła
    > sobie, że podstawowa suka MUSI mieć RWD (wszystkie) i bliźniaki z tyłu
    > (cżęść)

    Z praktyki im wyszlo ze FWD zbyt czesto trzeba pchac ?

> [...]
    rg_od_lat.html
    > CAŁE sześć modeli na rynku, czyli dwa Mercedesy (w tym jeden z logo VW)

    Ale jakos VW bral udzial w aukcji, mimo ze poprzednio sie zarzekales ze
    tylko dwa. I jakos wygral najtanszy Mercedes, a nie Iveco.

    Daj link do przetargu, zobaczymy co tam bylo. Ciekawe czy VW proponowal
    4WD.

    I tak ogolnie przypominam ze niemieccy taksowkarze jezdza mercami (no, juz
    nie wszyscy). Widac to najlepsze auto do takiej sluzby :-)
    Dostawczaki mercedes robi od lat - i widac klienci sa zadowoleni.
    Bo pomijajac legendy o awaryjnosci Vito - ktos to jednak kupuje, a chyba
    nie prestiz marki jest tego powodem w przypadku furgonow.

    J.

  • 19. Data: 2011-09-05 20:13:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 20:07:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale jakos VW bral udzial w aukcji, mimo ze poprzednio sie zarzekales ze
    > tylko dwa. I jakos wygral najtanszy Mercedes, a nie Iveco.

    Zauważyłeś co było na końcu tekstu? A Iveco wcale takie złe nie jest,
    zwłaszcza w tej klasie wagowej, poczytaj o pojazdach opancerzonych którymi
    jeżdżą w Afganistanie, Iraku itp - tzn czym to jest poganiane.

    > Daj link do przetargu, zobaczymy co tam bylo.

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    > I tak ogolnie przypominam ze niemieccy taksowkarze jezdza mercami (no, juz
    > nie wszyscy). Widac to najlepsze auto do takiej sluzby :-)

    Sprintery na taksówkach? Serio? Dobrze się czujesz?

    > Dostawczaki mercedes robi od lat - i widac klienci sa zadowoleni.

    Osobówki też robi od lat. I co z tego? Są coraz gorsze, pierwszy lepszy
    koreańczyk jest bardziej niezawodny. Pierwszy lepszy, nie wspominając o
    tych najlepszych.

  • 20. Data: 2011-09-05 20:25:27
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Zauważyłeś co było na końcu tekstu? A Iveco wcale takie złe nie jest,
    > zwłaszcza w tej klasie wagowej, poczytaj o pojazdach opancerzonych
    > którymi jeżdżą w Afganistanie, Iraku itp - tzn czym to jest poganiane.

    Bo jest niewiele firm, które sprzedają silniki. Sa tam też Leylandy (raczej
    były) i Ranault. Kalkulacja ekonomiczna.
    Masey Ferguson obok Kuboty i Iveco to bardzo popularne silniki w
    generatorach prądotwórczych co wcale nie świadczy o tym że sie do tego
    najlepiej nadają.