  • 21. Data: 2012-01-11 15:24:19
    Temat: Re: [ONET] nowa A2
    Od: "Pabl_o" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jeh081$ds6$1@mx1.internetia.pl...
    > 2,5h.
    > Ja wczoraj jechałem 2h z Piątkowa do Torzymia.
    > Wszystko zależy od miejsca skąd się wyrusza.

    7 km od ringu - Pankow, do okolic Niepruszewa - wyjazd w Buku.

    > Z Piątkowa do A2 masz 40 minut.

    Przez Kiekrz i Przezmierowo do Buku znacznie krocej, oczywiscie dopoki nie
    uruchomia oplat na calym odcinku, nie kazdy moze wjechac/zjechac w okolicach
    Buku.

    > No i jak tak gnasz 140km/h, to koszt takiego przejazdu min. 400 zł w dwie
    > strony.
    > Pociąg EC robi to taniej i bezpieczniej już chyba od 10 lat.
    > No, ale to w sumie p.m.s. a nie PKP :-)

    Dieslem ok 350 zl w obie strony, pociag na trasie Poznan-Berlin to 30 eur na
    jedna osobe, to juz prawie 300 zl. Za wygode warto doplacic te 50 zl...

    --
    Picasso