  • 41. Data: 2011-11-10 13:20:01
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 12:51, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Zobacz definicję FORUM a potem pisz ....

    Doskonale ją znam.

    > Wyręczę cie bo jednak masz problemy:

    Jak na razie to Ty masz problemy i to natury zasadniczej. Jak pisałem
    o wróżeniu z fusów itd. to oczywiście stwierdziłeś, że nie byłem
    na forum, a w ogóle to nie to, tylko inne itd. Jak dostajesz
    przykład z obecnego to oczywiście go przemilczysz, za to będziesz mi
    serwował definicje. Mówiąc krótko bredzisz...

    > Piszemy o forum gdzie informacje z serwisów płatnych w tym z podanego
    > vin-checkera są za FREE i nikt nikomu nie każe płacić.

    No jasne - szczególnie, że różne linki prowadzą do płatnych, a do
    części informacji jest dostęp tyko dla zarejestrowanych i zalogowanych
    osób. Inna sprawa, że linki podawane przez Ciebie są linkami do
    portalu itd. Zresztą tak jak pisał Marcin - są inne metody na
    zwiększanie popularności niż spamowanie w usenecie.

  • 42. Data: 2011-11-10 13:31:29
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 12:45:03 +0100, Chris na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Karane jest celowe wprowadzanie w błąd kupującego w celu osiągnięcia
    > korzyści majątkowych a fałszując wskazania licznika popełniasz przestępstwo
    > bo podnosisz wartość sprzedawanego pojazdu :)

    I gdzie tu kara za samą zmianę wartości na liczniku :) ?

    > Ok skończy tą dyskusję, chyba że będzie wnosiła coś dobrego w temat głównego
    > posta albo nie był OFF-Topem ..

    Podaj parę linków do wiadomej strony to na pewno będzie bardziej
    wartościowa :)

    "Możemy być starzy i mimo to jeszcze komuś potrzebni. Valdemar Baldhead
    (Łysiak), Konkwista"

  • 43. Data: 2011-11-10 13:53:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Doskonale ją znam.

    To ją stosuj ...

> [...]
    > przykład z obecnego to oczywiście go przemilczysz, za to będziesz mi
    > serwował definicje. Mówiąc krótko bredzisz...

    Każdy ma prowo wypowiedzi, ja piszę o ludzisch prowadzących forum którzy nie
    wróżą z fusów jak to piszesz tylko podają FAKTY.... ale ty wiesz lapiej.

> [...]
    > portalu itd. Zresztą tak jak pisał Marcin - są inne metody na
    > zwiększanie popularności niż spamowanie w usenecie.

    Nigdzie nie ma ukierunkowania do płatnych portali w tematach na forum ...
    jak pisałem tylko jeden raport z USA jest ukryty dla zarejestrownych
    urzytkowników, reszta jest otwarta dla każdego ... a o poplularność się nie
    martw ..

  • 44. Data: 2011-11-10 13:55:30
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin Stankiewicz nabazgrał(a):

    > I gdzie tu kara za samą zmianę wartości na liczniku :) ?

    Zmniejszenie stanu licznika zwiększa wartośc auta tak więc okłamując klienta
    popełniasz przestępstwo tuszując takie dane.

    > Podaj parę linków do wiadomej strony to na pewno będzie bardziej
    > wartościowa :)

    Wartość ma wysoką, nie potrzeba extra reklamy w tym bardziej spamu bo
    takiego tu nie widzę.

  • 45. Data: 2011-11-10 14:11:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 13:53, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To ją stosuj ...

    Ale co ja mam stosować? Przecież to Ty niestosownie się
    zachowujesz w usenecie, a nie ja na tym forum :)

    > Każdy ma prowo wypowiedzi, ja piszę o ludzisch prowadzących forum którzy
    > nie wróżą z fusów jak to piszesz tylko podają FAKTY.... ale ty wiesz
    > lapiej.

    Fakt - wróżenie z fusów:
    NoozyMan
    Offline
    Donator - V.I.P.
    Posty: 1293
    Oklaski: 77

    Kurtyna. Dalej mi się szukać nie chce.

    > Nigdzie nie ma ukierunkowania do płatnych portali w tematach na forum

    No skąd - zresztą gdzie ja pisałem, że są one w tematach?

    > ... jak pisałem tylko jeden raport z USA jest ukryty dla zarejestrownych
    > urzytkowników,

    Jasne - sprawdź VIN na górze, kup opony w treści.

    BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

    > reszta jest otwarta dla każdego ... a o poplularność się
    > nie martw ..

    Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.

  • 46. Data: 2011-11-10 14:23:33
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Fakt - wróżenie z fusów:
    > NoozyMan
    > Offline
    > Donator - V.I.P.
    > Posty: 1293
    > Oklaski: 77
    > Kurtyna. Dalej mi się szukać nie chce.

    Żal mi ciebie ... nie znasz faktów a piszesz ot tak żeby napisać...

    > No skąd - zresztą gdzie ja pisałem, że są one w tematach?
    > Jasne - sprawdź VIN na górze, kup opony w treści.

    To nie jest forum, tak trudno zrozumieć ?? na forum pisze się posty i
    wymienia informacje .. żal.pl

    > BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

    kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ... panie
    fachowiec od bezpieczeństwa w sieci ...

    > Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.

    to skończ spamować ....

  • 47. Data: 2011-11-10 14:35:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 14:23, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Żal mi ciebie ... nie znasz faktów a piszesz ot tak żeby napisać...

    ROTFL - faktem są wypowiedzi o jakich pisałem, czyli wróżenie z fusów.
    Ja już i tak wiem, że zaprzeczysz wszystkiemu co nie pasuje do Twojej
    teorii - nawet faktom.

    > To nie jest forum, tak trudno zrozumieć ?? na forum pisze się posty i
    > wymienia informacje .. żal.pl

    LOL, mam screeny - będziesz dalej zaprzeczał? Zresztą zdaje się, że nie
    wiesz jak wygląda ten portal/forum, bądź (co pewniejsze) będziesz
    tworzył wersję alternatywną rzeczywistości.

    > kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ...

    A kto to jest kroś?

    > panie fachowiec od bezpieczeństwa w sieci ...

    Z tym też macie problemy? W sumie zdaje się nie pierwszy raz.

    Cóż, póki co to Twoja domena.

  • 48. Data: 2011-11-10 14:46:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > ROTFL - faktem są wypowiedzi o jakich pisałem, czyli wróżenie z fusów.
    > Ja już i tak wiem, że zaprzeczysz wszystkiemu co nie pasuje do Twojej
    > teorii - nawet faktom.

    fakty są na stronie a ty żyjesz w matrixie ...

    > LOL, mam screeny - będziesz dalej zaprzeczał? Zresztą zdaje się, że nie
    > wiesz jak wygląda ten portal/forum, bądź (co pewniejsze) będziesz
    > tworzył wersję alternatywną rzeczywistości.

    ja podaję fakty a ty tylko lejesz wodę ...

    > A kto to jest kroś?

    bla bla bla .. taki troll jak ty ...

    > Z tym też macie problemy? W sumie zdaje się nie pierwszy raz.
    > Cóż, póki co to Twoja domena.

    ja nie mam żadnej swojej domeny ;p

  • 49. Data: 2011-11-10 15:03:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-10 14:46, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > fakty są na stronie a ty żyjesz w matrixie ...

    Oczywiście, że są - nawet je podałem. Ty im zaprzeczasz.

    > ja podaję fakty a ty tylko lejesz wodę ...

    Nie, Ty podajesz wersję rzeczywistości, która ma pasować do Twoich
    teorii.

    > bla bla bla .. taki troll jak ty ...

    Cóż, zdaje się trzeba będzie słownik uzupełnić.

    > ja nie mam żadnej swojej domeny ;p

    Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/domena
    1. <<zakres zainteresowań lub działalności jakiejś osoby, instytucji lub
    dziedziny wiedzy>>

    To o czym pisałeś to:
    2. <<element adresu internetowego wskazujący na kraj i rodzaj organizacji>>

  • 50. Data: 2011-11-10 15:12:04
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Oczywiście, że są - nawet je podałem. Ty im zaprzeczasz.

    No właśnie nic nie podałeś oprócz tego że ktoś napisał ileś tam postów ..

    Ja w pierwszym poście podałem już FAKTY które są niezparzecczalne ale ty
    tego nie widzisz bo żyjesz we słasnym świecie.

    > Nie, Ty podajesz wersję rzeczywistości, która ma pasować do Twoich
    > teorii.

    Fakty to żeczywistość a nie fikcja jak u ciebie.

    > Cóż, zdaje się trzeba będzie słownik uzupełnić.

    prędzej klawiaturę wymienić ..

    > Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

    nie musisz się chwalić...

> [...]
    > To o czym pisałeś to:
    > 2. <<element adresu internetowego wskazujący na kraj i rodzaj organizacji>>

    wiem ale z trollem ciężko dyskutować ....a to że jesteś trollem sam piszesz
    na swojej stronce ...

    "Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno łysieje.
    "