  • Data: 2017-05-03 08:19:55
    Temat: Re: ON + CH3OH
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 7 czy 10% to nie wodka. Do wina dolewa sie etanolu zeby sie nie psulo bo z
    naturalnej fermentacji wychodzi za malo procentow zeby ubic bakterie. Piwo bez
    problemu staje sie pozywka dla roznych bakterii. Jeszcze trzeba miec bakterie zywiace
    sie nafta. Skad je brac? W powietrzu ani smarkach ich nie ma. Mechanicy samochodowi
    czesto sie kalecza. Taki urok pracy. Zawsze maja kontat z czyms co brudzi rece no i
    oczywiscie skaleczenia jesli sa. I z wlasnego doswiadczenia wiem ze skaleczenia
    szybko sie goja i nie ropieja itp. Dlaczego? Bo to czysty biologicznie brud. W
    brudnych paliwach, olejach, smarach nie ma bakterii. A nawet jak na czyms sa to
    warstwa czystego brudu dobrze od nich izoluje i ubija zanim mogly by sie dostac do
    rany i skazic. To o czym jest temat odbieram jako jedna z informacji z onanetu.

    Informacje o mikroorganizmach w paliwie przeczytałem w
    http://docplayer.pl/6065089-Jakub-lasocki-ewa-karwow
    ska-1-wst-p.html

    Z ukłonami
    MJ