eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOMG!Re: OMG!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!post01.iad.highwinds-media.com!fx12.iad.POSTED!not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OMG!
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <1...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <m197kr$imn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <j...@4...com>
    <m19stu$pr3$1@mx1.internetia.pl>
    <n...@4...com>
    <m1b2fp$mj6$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte - www.forteinc.com
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Sat, 11 Oct 2014 09:29:26 -0500
    X-Received-Bytes: 2770
    X-Received-Body-CRC: 3333658113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:672509
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 11 Oct 2014 12:38:32 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >W dniu 2014-10-11 02:37, A.L. pisze:
    >> On Sat, 11 Oct 2014 01:57:34 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    >>
    >>> W dniu 2014-10-11 00:52, A.L. pisze:
    >>>> On Fri, 10 Oct 2014 20:19:53 +0200, RoMan Mandziejewicz
    >>>> <r...@p...pl.invalid> wrote:
    >>>>
    >>>>> Hello Piotr,
    >>>>>
    >>>>> Friday, October 10, 2014, 8:13:47 PM, you wrote:
    >>>>>
    >>>>>>> Nie wiedzą - nie mają szans zobaczyć, z czego i jak jest wykonany
    >>>>>>> produkt.
    >>>>>> Jutro pójdę do Mediamarktu i każę sobie przed zakupem rozkręcić
    >>>>>> telewizor UltraHD w imię świadomości konsumenckiej. Roman, to naprawdę Ty?
    >>>>>>> Rzeczywista wartość produktu jest znikoma a ich sprzedaż wykorzystuje
    >>>>>>> niewiedzę klientów.
    >>>>>> Co to jest "rzeczywista wartość" i w jaki sposób się ją mierzy?
    >>>>>> Koszt elementów?
    >>>>>
    >>>>> Poniesione koszty + godziwy zysk. Prowadziłeś kiedyś firmę? Wydawało
    >>>>> mi się, że tak...
    >>>>
    >>>> Polaxy maja zajoba na punkcie slow "godny, godziwy, honor". jezeli
    >>>> wyrodukwoalem coz za 10 zlotych a klient chce to kupic za 1000 zlotych
    >>>> - nie to zja ja mu wciskam ciemnote i oszukuje
    >>>
    >>> Przecież w tym przypadku ewidentnie to jest wciskanie ciemnoty. Czytałeś
    >>> opinię przygotowaną przez kumpla? Te bzdety o tym, że ukłed ewoluował,
    >>> ze to wynik wielu lat pracy?
    >>
    >> No i co z tego? Towar jest wart tyle ile klient chce zaplacic
    >
    >
    >Ale to nadal nie zmienia faktu że towarzyszy temu wciskanie ciemnoty i
    >oszukiwanie.

    W ktorym momencie - w przypadku opisywanego produktu - jest "wciskanie
    ciemnoty" i "oszukiwania"?..

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: