  • Data: 2009-06-17 07:33:17
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: grzybu <s...@s...sp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-06-16, wto o godzinie 15:46 +0200, Mikolaj Tutak pisze:

    > Niestety widziałem jak wyglada obrobiony RAW bez korekcji zalecanych przez
    > Panasa, dlatego dokładnie rozumiem dlaczego narobili takiego dymu o te
    > korekcje ;-)

    Ja to widuję na co dzień i w 95% korekcji nie robię. Obiektyw 14-45
    przymknięty o działkę lub dwie praktycznie nie ma aberracji
    chromatycznej, a beczka w większości wypadków jest niewidoczna jak się
    nie fotografuje architektury. Ale jak widać beczkę to w 5s mam korekcję
    zrobioną. Ale wtedy kiedy ja tego chcę, a nie zawsze, przez co w
    większości wypadków obraz jest ostry aż do samych krawędzi.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy