  • 71. Data: 2016-11-02 21:24:26
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 18:26, masti pisze:
    > argumenty się skończyły zanim się zaczęły?

    Chcesz litanię jak to KNF pilnowało rynku przy AG, kredytach frankowych,
    polisolokatach?
    Masz jeszcze jakieś argumenty oprócz frazesów?

  • 72. Data: 2016-11-02 21:37:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Chcesz litanię jak to KNF pilnowało rynku przy AG,

    to nie podlega jurysdykcji KNF. Ustawa poddająca takie firmy kontorli
    została uwalona przez PiS razem z kontrolą SKOKów

    > kredytach frankowych,
    > polisolokatach?

    a moze się doucz co jest rolą KNF?

    > Masz jeszcze jakieś argumenty oprócz frazesów?

    dużo w przeciwieństwie do Ciebie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2016-11-02 21:58:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 21:37, masti pisze:

    > a moze się doucz co jest rolą KNF?

    Chciałeś o skokach to masz. Nieudolność taka sama. Łagodnie nazywając.

  • 74. Data: 2016-11-02 21:59:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Nov 2016 17:40:29 +0100, w
    <581a16fd$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A popatrz chocby na skale obecnych podwyzek - dwukrotnie w ciagu roku
    > czy nawet pol roku - myslisz, ze tak im koszty wzrosly ?

    Gdzieś trzeba podatek bankowy zrekompensować sobie.

  • 75. Data: 2016-11-02 22:20:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Chciałeś o skokach to masz. Nieudolność taka sama. Łagodnie nazywając.

    oczywiście niewygodne wyciąłeś:

  • 76. Data: 2016-11-02 22:29:33
    Od: ZEC <z...@n...pl>

    W dniu 11/02/16 10:42, J.F. pisze:

    > To dlaczego fige ?
    > Pojazd przed szkoda warty 5000, a po szkodzie wrak warty 5500 ? :-)

    Bo sprawca wypadku dał dyla do lasu.

    --
    ZEC

  • 77. Data: 2016-11-02 22:53:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 22:29, ZEC pisze:

    > Bo sprawca wypadku dał dyla do lasu.

    A co to przeszkadza przy wypłacie z AC?

  • 78. Data: 2016-11-02 22:58:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 19:30, J.F. pisze:

    > Co moglo wlasnie spowodowac gwaltowne ruchy. Koszta zawsze byly,
    > ignorowali wzrost, ignorowali, szukali oszczednosci w odszkodowaniach -
    > i nagle sie okazalo, ze dalej sie tak nie da.

    Oczywiście że się nie da, ale można też obciąć prowizje dla sprzedawców
    i innych darmozjadów (w rodzaju reklamowania OC czy kosztów sądowych).

    > Nie - wiecej polis sprzeda ten, kto ma mniejsze koszta.

    Czyli będzie miał większą stratę, skoro nadal na tym tracą?
    Słaby biznes....

    > A reszta ... i tu mozesz miec racje - nie zbankrutuje, poprosi KNF o
    > kolejna podwyzke :-)

    Ano właśnie.
    A skoro TU stać na kupowanie banków, to znaczy, że i tak za dużo
    zarabiają, więc spokojnie można by im dorzucić limity kosztowe.
    Albo nie wpierdzielać się w ceny.

  • 79. Data: 2016-11-02 23:10:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 22:20, masti pisze:
    > oczywiście niewygodne wyciąłeś:
    > została uwalona przez PiS razem z kontrolą SKOKów

    Masz jakieś wytyczne żeby wszędzie widzieć skoki i pis?
    To jest szersze zagadnienie.
    Te całe instytucje nadzorujące miejmy nadzieję że tylko przez
    nieudolność a nie celowe działanie nie dbają o rynek, konsumentów,
    porządek i przestrzeganie reguł. Oni pierdzą w stołki i się przyglądają
    jak hałastra "cfaniaków" szaleje.
    Jak mawiał nasz guru rząd nic nie może bo tak każą dyrektywy...

  • 80. Data: 2016-11-02 23:15:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

> [...]
    > nieudolność a nie celowe działanie nie dbają o rynek, konsumentów,
    > porządek i przestrzeganie reguł. Oni pierdzą w stołki i się przyglądają

    za to Ty kompletnie nie rozumiesz jak one działają i jakie są ich role.

    > Jak mawiał nasz guru rząd nic nie może bo tak każą dyrektywy...

    nie wiem co mawiał wasz guru.
    Mnie guru nie jest do niczego potrzebny. Wystarczy mi rozum

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?