  • 71. Data: 2014-08-28 11:55:09
    Temat: Re: OC sprawcy a zniszczony sprzet
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-28 11:08, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > kłamać... W jednym wątku na militariach był nawet na tyle bezczelne, że
    > gdy w wątku o aferze z Holendrami w czasie wojny na Bałkanach zgłosiłem
    > zastrzeżenie do ogólnej oceny i jawnie poprosiłem o detale zdarzenia (bo
    > ich nie znałem - duh!), to on potem się do mnie przypieprzył, że "się
    > wymądrzam i nie potrafię przyznać się do niewiedzy" - co przecież
    > zrobiłem zanim ta menda przypałętała się do wątku! (dla zdrowego
    > psychicznie człowieka zadawanie pytania zasadniczo oznacza przyznanie
    > się do braku wiedzy w temacie pytania - pomijając przypadek np. egzaminu).

    Mendą to ty jesteś kłamczuchu.
    Dyskutować nie potrafisz tylko wyzywasz rozmówców.
    A w tym wątku pisałeś brednie o dzielnych komandosach a dopiero po
    dobie przeczytałeś co się tam naprawdę zdarzyło i do czego ci
    "dzielni komandosi" dopuścili.

    > Posuwa się także do pomówień imputując, że byłem poszukiwany przez
    > policję lub oskarżony z urzędu za pobicia (w wątku o tym wariacie, co na
    > molo ludzi rozjeżdżał twierdził, że ja też jestem notowany za pobicia).

    To jawne kłamstwo co napisałeś.
    Ja stwierdziłem że jesteś notowany, a wiem to na podstawie
    twoich tekstów w których pisałeś jak to wredny prokurator ciągał
    cię po sądach bo zaniosłeś policji pocisk zabrany dzieciakom na
    ulicy. Pytanie czy kłamałeś wtedy o tej sprawie czy niedawno
    pisząc że nie jesteś notowany.

    > I jawnie oświadcza, że będzie mnie śledził, nękał i oczerniał - póki co
    > w zakresie usenetu.

    Też nieprawda.
    Nigdy czegoś takiego nie pisałem, a ty jak klasyczny mitoman
    przypisujesz mi to co sam o mnie wymyśliłeś.

    W podsumowaniu najpierw twierdziłeś że pozwiesz mnie za pomówienie
    a teraz twierdzisz że oskarżysz o stalking. Już jestem ciekawy co
    wymyślisz za tydzień czy dwa.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2014-08-28 12:02:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 73. Data: 2014-08-28 15:13:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-28 12:02, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

    ulicy. Pytanie czy kłamałeś wtedy o tej sprawie czy niedawno
    pisząc że nie jesteś notowany.

    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    Tak samo jak to w sprawie o pomówieniu, mitomanie.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-08-28 15:14:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-28 11:51, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    > zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Jako że andrzejku zrobiłeś się szczery i uczciwy jak sowiecka
    propaganda to tradycyjnie uważam że piszesz brednie.
    Tak jak zawsze zresztą.

    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    Znajdź kogoś mądrzejszego i niech ci wytłumaczy na czym
    stalking polega, andrzejku. :-)

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2014-08-28 16:17:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    > zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.
    >
    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    Obaj jestescie zdrowo pierdolnieci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2014-08-28 16:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-28 11:08, Andrzej Lawa wrote:

    > Nęka w usenecie.

    Andrzej - dorosły jesteś? To grupy dyskusyjne - tu się dyskutuje. Nie
    chcesz dyskutować, to nie wchodz. Nie chcesz z Radkiem dyskutować, to
    zapewne wiesz jak KF skonfigurować?

    Normalnie bym powiedział, że lece po czipsy i piwo, ale wspominając
    Płaszczyce i Dyndę to dochodzę do wniosku, że bym się upasł do 150 kg i
    nabawił alkoholizmu zanim zacznie być ciekawie;)

> [...]
    > psychicznie człowieka zadawanie pytania zasadniczo oznacza przyznanie
    > się do braku wiedzy w temacie pytania - pomijając przypadek np. egzaminu).

    Noż kurwa, będę wzywany na świadka? ;)

    > Posuwa się także do pomówień imputując, że byłem poszukiwany przez
    > policję lub oskarżony z urzędu za pobicia (w wątku o tym wariacie, co na
    > molo ludzi rozjeżdżał twierdził, że ja też jestem notowany za pobicia).

    Hmmm, to nie tak było - pytał czy byłeś notowany z tego co pamiętam.

    > I jawnie oświadcza, że będzie mnie śledził, nękał i oczerniał - póki co
    > w zakresie usenetu.

    Prokurator będzie miał ubaw;)

    Shrek.

  • 79. Data: 2014-08-28 22:50:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 80. Data: 2014-08-28 22:55:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-28 16:17, Użytkownik AZ napisał:

    > Obaj jestescie zdrowo pierdolnieci.

    Niestety ale nie obaj. Andrzejek się nauczył że jak zacznie się
    zachowywać jak cham i bluzgać oponentów to oni mu odpuszczają.
    Wreszcie trafił na takiego co nie odpuścił dla zasady, więc się
    rozpłakał i postraszył mamą czyli prokuratorem i oskarżeniem
    o pomówienie. Ale okazało się że idiota sobie to pomówienie
    wymyślił więc teraz wpadł na pomysł ze stalkingiem.
    Ciekawy jestem co jeszcze wymyśli za tydzień czy dwa.