    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa
    Date: Mon, 30 Mar 2009 20:48:48 +0200

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote in message
    news:gqqp1p$2hg$1@ns.master.pl...
    > witam
    > chciałbym wykupić OC na motocykl crossowy, niezarejestrowany. Z tego co
    > jużwiem można to zrobić w PZU, tylko czy jest możliwość rejestracji na
    > numer silnika ? moto mam zakupione legalnie od sprzedawcy i mam na
    > wszystko papier. Numeru ramy nie ma nigdzie, a w umowie jest wpisany brak.
    > Ponoć wiele crossów tak ma, ale czy numer silnika wystarczy do
    > ubezpieczenia moto?
    > Zalezy mi na tym, bo do toru mam ok 1km i mały kawałek musze asfaltem
    > dojechać, bo mam garaż w samym środku zabudowań...

    Ale jak to?

    Skoro niezarejestrowany to przecież tak czy siak nie wolno ci po drogach
    publicznych sie poruszać.
    Co ci da OC skoro pojazd nie ma badań techn na drogi i nie jest dopuszczony
    do ruchu? Przecież ubezpieczyciel odmowi wypłaty odszkodowania. W warunkach
    ogólnych zawsze jest zapis, że pojazd ma być sprawny, miec ważne badania i
    kierownik ma być trzeźwy. Inaczej spadówa, nie płacimy.

    Rozumiem, że oc na crossa to moze służyć do tego że jak komuś w dupe
    wjedziesz na tej łące co na niej jeździsz i uszkodzisz mu kręgosłup to wtedy
    ubezpieczyciel mu rente płaci a nie ty. Ale na drogę? Coś mi tu nie gra.

    Sie dowiedz dokładnie. Bo ubezpieczenie kupić to każda fujara potrafi ale
    skorzystać z niego to już nie każda...

    No chyba, że są jakies specjalne ubezpieczenia dopuszczające do ruchu crossa
    niedopuszczonego do ruchu, to wtedy ja jestem fujara.

    pozdro

    greg