-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!np
eer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.co
m!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: OC i AC na elektryka może być zaraz droższe
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o...@l...harvard.local>
<teq9tn$vho$1$Cav@news.chmurka.net>
<o...@l...harvard.local>
<teqb8t$vho$2$Cav@news.chmurka.net>
<o...@l...harvard.local>
Date: Fri, 2 Sep 2022 07:02:00 +0200
Message-ID: <z1jnb7pxypa8$.ttujgkffh73e.dlg@40tude.net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.181.60
X-Trace: 1662094921 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 464 83.4.181.60:49716
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2133
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706829
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 01 Sep 2022 15:22:50 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .09.2022 o 15:15 Cavallino <C...@k...pl> pisze:
>
>> Problem w tym, że dotychczasowe wnioski były dokładnie odwrotnie.
>> Tzn. takie, że elektryki powodują mniej wypadków, bo wolniej jeżdżą.
>> I składki dla nich są NIŻSZE niż dla innych podobnych aut.
>
> To jest artykuł o odszkodowaniach ze zdarzeń w których elektryki
> uczestniczyły.
> Nic nie ma na temat sprawstwa tych zdarzeń (poza tym wtrąceniem o większym
"3. Elektryki powodują więcej wypadków "
To jak - uczestnicza, czy powodują?
> momencie). Czyli jak jest statystyczna kolizja/wypadek dwóch spalinówek to
> kosztuje ubezpieczalnię 100 zł a jak bierze w niej udział elektryk to
> kosztuje > niż 100 zł statystycznie. Co jest logiczne bo elektryki są
> droższe, mają drogą baterię, którą łatwiej uszkodzić niż silnik spalinowy
> itp.
Czy tak latwiej uszkodzic głeboko schowaną baterie, to nie wiem,
ale te wspolczesne spalinowe tez maja duzo drogich elementow.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.22 07:06 Pete
- 02.09.22 08:45 Cavallino
- 02.09.22 08:51 Tomasz Gorbaczuk
- 02.09.22 08:56 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe