    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: [OC] Kombinacje...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 4 Jun 2016 21:12:35 +0200

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 13:09:06 +0200, LinFanQri napisał(a):

    > Witam
    >
    > Samochód zarejestrowany na ojca (54l.) a tak na prawdę lata nim syn lat
    > 28. TU daje 50% zniżki (gołe OC ok. 500PLN). Za chwilę przyjdzie
    > ubezpieczyć "nowe auto" i mam kilka pytań.
    >
    > 1) Na F-VAT od sprzedającego MUSZĄ widnieć dane osoby, która później
    > będzie rejestrowała i ubezpieczała samochód?
    > + Czy kupić może S. a rejestrować i ubezpieczyć O.? Jakieś problemy mogą
    > być z tego? później?

    Ubezpieczyć może ktokolwiek, natomiast to już zależy od polityki
    konkretnego ubezpieczyciela czy w tej sytuacji uznają zniżki
    ubezpieczającego i czy może nie dorzucą zwyżki za to że ubezpieczający nie
    jest właścicielem.

    > 3) O. mieszka w mniejszej miejscowości dlatego wnioskuje, że OC będzie
    > niższe.

    Z tego co mi się wydaje, to zniżki za małą miejscowość przypisane są do
    miejsca rejestracji samochodu (czyli jego numerów rejestracyjnych).
    A zniżki za bezszkodowość przypisane są do osoby ubezpieczającej.
    Natomiast pytanie czy nie będzie jakiejś zwyżki za to że osoba
    ubezpieczająca nie jest właścicielem.

    Jak miałem podobny temat, zadzwoniłem do brokera który znalazł takiego
    ubezpieczyciela który nie robi z tego problemu i ubezpieczyłem "czyiś"
    samochód korzystając z moich zniżek.