eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOBD ELM327 -- pytaniaRe: OBD ELM327 -- pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OBD ELM327 -- pytania
    Date: Thu, 25 Sep 2014 18:18:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <m01f8s$vpp$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lvvbu3$uiq$1@node2.news.atman.pl>
    <542339e4$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvvi3f$527$1@node2.news.atman.pl> <m008lr$o0b$1@node2.news.atman.pl>
    <m014iq$3a2$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1411661916 32569 83.142.198.226 (25 Sep 2014 16:18:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Sep 2014 16:18:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m014iq$3a2$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545310
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-09-25 15:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    >> ELM pozwoli ci na odczytanie podstawowych parametrów (obroty,
    >> obciążenie, MAF, spalanie itp) _ECU_ i błędów. Zapomnij o
    >> klimatyzacji, radiu, zegarkach czy szybach.
    >
    > Ale poprzez to gniazdo ,,regulowano'' mi także szyby.

    Ale elm komunikuje się nie ze wszystkim co na magistrali CAN a z ECU -
    czyli ma dostęp do tego do czego komputer silnika. No można sobie
    jeszcze wyścigi na 1/4 mili porobić;)

    > Chciałem, aby otwierały się ,,z pilota'' wraz
    > z szyberdachem -- powiedziano mi, że jest to
    > możliwe, ale nie ustawią mi tego. :) Zamykanie
    > szyberdachu ,,z pilota'' -- tak, otwieranie -- nie

    Może o to po CANie gada, ale to nie przez ELM.

    >> Tylko to co dotyczy silnika i jego osprzętu (a i tak same podstawy -
    >> np o FAP czy ERG to będzies zwiedział tylko czy zgłaszają błąd, a nie
    >> żaden tam stopień zabrudzenia).
    >
    > Za cenę kilku dolarów i czasu -- chyba warto.
    >
    > Ważne, że nic (poduszka choćby) nie wybuchnie.

    Warto - ja mam po to, ze jak mi się check w trasie zaświeci, to w
    telefonie podejrzę o co biega. Przydatne głównie jak jesteś na
    Węgrzech;) Spoko nic nie zepsujesz - jedyne co tym można "zaprogramować"
    to kasowanie błędów.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: