  • Data: 2014-09-26 08:37:22
    Temat: Re: OBD ELM327 -- pytania
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-26 01:18, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "John Kołalsky" m020p7$pda$...@m...internetia.pl

    > Volvo S40 z 2009 roku.

    bedzie dzialac.
    Po 2000 roku niemal w kazdym aucie (ktos wczesniej podal daty od ktorych
    musza dzialac i Twoj rocznik auta i marka sie na to lapie).

    Te urzadzonka w sklepie stacjonarnym kosztuja < 50pln - zawsze mozesz
    podjechac do jakiegos sklepu i przetestowac na miejscu pare urzadzonek
    (nie musisz w ciemno zamawiac z Chin, po czym nie bedziesz zadowolony z
    wyboru).

    > Co nakłania je do włączenia się?

    po wylaczeniu stacyjki zauwazylem, ze diody na urzadzonku wciaz swieca
    (pulsuja), wiec stwierdzilem, ze nie bede zostawial w gniezdzie na stale
    tego urzadzonka, tym bardziej, ze u mnie gniazdo jest na zewnatrz - pod
    deska i nie zaslania je zadna klapka - wiec widac - zagladajac do auta -
    ze sie cos tam swieci nad pedalami.
    Byc moze rzeczywiscie powinienem dac mu czas na uspienie - moze w wolnej
    chwili to przetestuje.

    Natomiast sa tez i takie urzadzonka wyposazone w fizyczny klawisz on/off
    - wiec to tez jest rozwiazanie jesli ktos nie chce co chwila
    wkladac/wykladac.