  • 11. Data: 2013-07-25 12:06:59
    Temat: Re: O tankowaniu i spalaniu
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-07-25 00:44, anacron wrote:

    > Niektórzy tankują do pełna gdy zaświeci się im rezerwa, inni prawie
    > zawsze na oparach bo zalali za 20 zł.
    > Z jednej strony przy metodzie pierwszej oszczędzamy na paliwie, które
    > spalilibyśmy w drodze do i ze stacji (oraz czas).
    > Z drugiej strony jazda na oparach to mniejsza masa pojazdu (paliwo też
    > waży), a więc i mniejsze spalanie.

    Jezdzac na oparach mozna takze ulzyc portfelowi, wydajac troszke nawisu
    inflacyjnego na wymiane zatartej pompy paliwowej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2013-07-25 14:34:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A ile tobie do baku wchodzi? Mi ostatnio weszło 510 PLN.
    > :D

    Masz Scanię? :)

  • 13. Data: 2013-07-25 15:06:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-25 00:44, anacron pisze:
    > Niektórzy tankują do pełna gdy zaświeci się im rezerwa, inni prawie
    > zawsze na oparach bo zalali za 20 zł.
    Ja przeważnie tankuję za 200. Jak widzę, że zbliża się rezerwa, albo,
    jak się już zaświeci. Mam pod nosem małą stację paliw, gdzie jest nieco
    taniej, niż w "markowych".
    Jacek

  • 14. Data: 2013-07-25 15:07:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.07.2013 12:06, elmer radi radisson pisze:

    > Jezdzac na oparach mozna takze ulzyc portfelowi, wydajac troszke nawisu
    > inflacyjnego na wymiane zatartej pompy paliwowej.

    Zacząłem się zastanawiać, bo po raz (chyba) 5 spotkałem na tej samej
    stacji tego samego Pana, który nową Fiestę po raz kolejny zalał za 20zł.
    Ma to jakiś sens?
    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 15. Data: 2013-07-25 15:09:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 15:07, anacron pisze:

    > Zacząłem się zastanawiać, bo po raz (chyba) 5 spotkałem na tej samej
    > stacji tego samego Pana, który nową Fiestę po raz kolejny zalał za 20zł.
    > Ma to jakiś sens?

    Może podoba mu się kasjerka na stacji? ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 16. Data: 2013-07-25 16:10:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-07-25 15:07, anacron wrote:

    > Zacząłem się zastanawiać, bo po raz (chyba) 5 spotkałem na tej samej
    > stacji tego samego Pana, który nową Fiestę po raz kolejny zalał za 20zł.
    > Ma to jakiś sens?

    Tak. Widocznie wychodzi z zalozenia ze jego nie dotycza zadne podwyzki
    cen paliw bo i tak zawsze tankuje za 20.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2013-07-25 16:15:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.07.2013 16:10, elmer radi radisson wrote:

    > Tak. Widocznie wychodzi z zalozenia ze jego nie dotycza zadne podwyzki
    > cen paliw bo i tak zawsze tankuje za 20.

    I czas oszczędza - bo nalanie 40 litrów trwa jednak znacznie dłużej niż 3.

    Michoo

  • 18. Data: 2013-07-25 16:22:11
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 15:07:47 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

    > Zacząłem się zastanawiać, bo po raz (chyba) 5 spotkałem na tej samej
    >
    > stacji tego samego Pana, który nową Fiestę po raz kolejny zalał za 20zł.
    >
    > Ma to jakiś sens?

    Miałem kiedyś kumpla, u którego pod domem stało auto (konkretnie Polonez), z którego
    bez ograniczeń i pytania o zgodę mogli korzystać wszyscy domownicy. Był haczyk: w
    baku zawsze było tyle paliwa, żeby dojechać do najbliższej stacji, więc każdy kto
    brał auto, musiał sobie te parę litrów zatankować. I nikt nie tankował za dużo, żeby
    nie sponsorować reszty rodziny :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 19. Data: 2013-07-25 19:40:25
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 16:22, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    każdy kto brał auto, musiał sobie te parę litrów zatankować. I nikt nie tankował za
    dużo, żeby nie sponsorować reszty rodziny :)

    według niektórych na tej grupie to nie realne - każdy właściciel auta
    pamięta komu, kiedy, o której godzinie i przy jakiej pogodzie pożyczał
    auto oraz zawsze po powrocie wypytuje gdzie był i jak szybko jechał :P
    (to tak odnośnie nie wysyłania zdjęć z FR)

    Lukasz

  • 20. Data: 2013-07-25 21:42:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-25 08:10, a...@g...com pisze:

    > Czy to Ty pisales kiedys ze dobrze zyjesz bo sie dobrze 'wydales' wiec Ciebie te
    problemy nie dotycza :-) ?

    nie