eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaO swiadomosci wsrod... fotografowaczyRe: O swiadomosci wsrod... fotografowaczy
  • Data: 2011-05-28 10:29:04
    Temat: Re: O swiadomosci wsrod... fotografowaczy
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-05-27 23:08:24 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Komentarze wszystko mówią :)

    Komentarze mówią jacy jesteśmy. Znaczy my wszyscy. Wystarczy je
    wszystkie przeczytać i już wiadomo jaki procent to świadomi klienci,
    jaki procent, to ci którzy muszą mieć "markę", a jaki procent kupi byle
    gówno, byle tylko był bliźniak markowy.
    Nie przyszło Ci przypadkiem do głowy, że panas się właśnie dla tego
    sprzedaje, że jest taki sam jak lejek, a o niebo tańszy? Taki to cwany
    jestem, że się nie dałem wyrolować marketoidom.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam
    JA
    www.skanowanie-35mm.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: