    From: "JR" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O strasznych atomach
    Date: Fri, 27 Feb 2009 22:39:23 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" :

    > Racja. Nie pomyślałem o tym. Ale i tak w kwestii tezy podstawowej
    > powiniśmy otrzymać w miarę jednoznaczną odpowiedź, bo zdaje się, że moi
    > dyskusyjni przeciwnicy twierdzą, że za Jankowe wzbudzenie matrycy
    > odpowiada głownie wtórne promieniowanie w zakresie światła widzialnego
    > (scyntylacja) a ta przez blachę nie przejdzie.

    jeśli to _naprawdę_ Cię interesuje, to kup sobie domową jonizacyjną czujkę
    dymu z izotopem ameryku (tańsze to chyba niż Takumar, a duuuuuużo
    skuteczniejsze) i eksperymentuj powiedzmy, do woli;
    a potem złożysz ją do kupy i powiesisz np. w kuchni :)
    "niestety" z tego co ostatnio obserwuję, to jonizacyjne czujki
    domowe są na wymarciu -- zastępują je czujki optyczne, rozproszeniowe

    --
    pzdr.
    JR