  • 21. Data: 2009-07-22 14:05:57
    Temat: Re: O segregacji ekonomicznej i co z tym dalej
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ~BitPump napisał:

    > Serio wierzysz, że jak się meldowała w hotelu pierwszego dnia to nikt jej
    > nie patrzył w paszport? Wierzysz, że ktoś ją prosił o paszport przy
    > wymeldowywaniu się z hotelu?
    >
    > Byłem dobrych kilkanaście razy w Egipcie i ja nie wierzę, że tak mogło być.

    > Bzdura.

    Bzdura jeśli chodzi o biura podróży. Niemcy po prostu o wiele lepiej
    negocjują z miejscowymi i potrafią za te same pieniądze uzyskać lepszą
    jakość usług. "Wina" leży po stronie polskich agencji i do pewnego
    stopnia klientów - w Niemczech jest bardzo silny ruch konsumencki
    dbający o jakość usług.

    Jeśli chodzi o inne rzeczy to się zgadzam. Do wspomnianych kaw czy
    proszków do prania można dołożyć ubrania. W polskich placówkach
    europejskich czy globalnych sieci są towary gorszej jakości niż
    w sklepach w Niemczech czy Austrii.

    m.
    --
    I am social scientist - I don't know the difference between good and
    bad, only the difference between difference.

  • 22. Data: 2009-07-22 16:10:31
    Od: XX YY <j...@u...at>

    Mieli oni bowiem
    > wdrożony system segregacji ekonomicznej, z którego
    > ta klientka się wyłamała. Według oceny Egipcjan
    > dokonała ona swojego rodzaju oszustwa. Udała Niemkę!

    to nie jest mozliwe.
    ze wzgledu na kolosalna roznice w urodzie Polek i Niemek udawanie
    niemki przez polke nie jest mozliwe.
    musialaby sie wczesniej poddac operacji plastycznej - oczywiscie
    zeszpecajacej.

  • 23. Data: 2009-07-22 19:35:31
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Jan pisze:

    > Ja też dostaję od osiadłych w Niemczech moich
    > gości kawę, która jest wyraźnie lepsza od jej
    > polskiego "pociotka".

    Tylko spojrz, gdzie ta kawa jest produkowana.
    Podobnie jak to jest z srodkami czystosci.
    Te rzeczy sa produkowane na miejscu pod ta sama
    marka tylko - jednym slowem jesli juz to sami
    fundujemy sobie gorsza jakosc.

    Chociaz ja w to nie wierze, wlasnie wrocilem z
    Wloch - prawda, ze sklepy z ubraniami w Rzymie sa
    jakby nieco inaczej zaopatrzone, ale to nie
    gorsza jakosc, ale wyglada to tak jakby u nas bylo po
    prostu to, co tam sie nie sprzedalo w zeszlym sezonie.
    Natomiast jesli chodzi o jedzenie, to zauwazylem
    roznice tylko w smaku tego co tam rosnie lub jest
    robione ewidentnie na miejscu.
    Pepsi, Cola, Nestea, zelki Frutelli, Haribo - smakuja
    tak samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 24. Data: 2009-07-22 21:44:20
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > To może przekażę moim rodzicom, że niepotrzebnie bawią się
    > w wyjazdy z niemieckich biur (a nie mieszkamy blisko granicy)? ;)

    ale to zupełnie inna bajka
    niemieckie biura po prostu organizują wyjazdy do innych hoteli
    tam są ceny wyższe, więcej niemców, mniej ruskich...
    ale ogólnie standard też wyższy...

    i o gwiazdkach nie ma co tutaj pisać - najpierw żeby rozmawiać o gwiazdkach
    trzeba mieć pojęcie co się za nimi kryje...

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 25. Data: 2009-07-22 22:17:03
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h481e9$ph3$1@inews.gazeta.pl>,
    zkruk [Lodz] nabazgrał:
    > i o gwiazdkach nie ma co tutaj pisać - najpierw żeby rozmawiać o gwiazdkach
    > trzeba mieć pojęcie co się za nimi kryje...

    Basen i sauna, nie? ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )