eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaO segregacji ekonomicznej i co z tym dalejRe: O segregacji ekonomicznej i co z tym dalej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O segregacji ekonomicznej i co z tym dalej
    Date: Wed, 22 Jul 2009 14:05:57 +0000 (UTC)
    Organization: Nora
    Lines: 37
    Message-ID: <s...@b...nos>
    References: <h44vvu$f41$1@news.task.gda.pl> <2...@u...etop.pl>
    Reply-To: m...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: afbq170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1248271557 4512 95.49.42.170 (22 Jul 2009
    14:05:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jul 2009 14:05:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-94 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:817392
    [ ukryj nagłówki ]

    ~BitPump napisał:
    >> Tak jak zadowolona była pewna pani, która kupiła
    >> sobie wczasy w Egipcie przez niemieckie biuro
    >> turystyczne (zeznania w ostatnim tygodniku Przegląd).
    >> Różnica w obsłudze olbrzymia, w porównaniu do
    >> jej wcześniejszych wczasów w tym kraju, kupionych
    >> w polskim biurze turystycznym. Egipcjanie byli
    >> bardzo sfrustrowani, kiedy na koniec się okazało,
    >> że pani ta ma paszport polski. Mieli oni bowiem
    >
    > Serio wierzysz, że jak się meldowała w hotelu pierwszego dnia to nikt jej
    > nie patrzył w paszport? Wierzysz, że ktoś ją prosił o paszport przy
    > wymeldowywaniu się z hotelu?
    >
    > Byłem dobrych kilkanaście razy w Egipcie i ja nie wierzę, że tak mogło być.
    >
    >> wdrożony system segregacji ekonomicznej, z którego
    >> ta klientka się wyłamała. Według oceny Egipcjan
    >> dokonała ona swojego rodzaju oszustwa. Udała Niemkę!
    >
    > Bzdura.

    Bzdura jeśli chodzi o biura podróży. Niemcy po prostu o wiele lepiej
    negocjują z miejscowymi i potrafią za te same pieniądze uzyskać lepszą
    jakość usług. "Wina" leży po stronie polskich agencji i do pewnego
    stopnia klientów - w Niemczech jest bardzo silny ruch konsumencki
    dbający o jakość usług.

    Jeśli chodzi o inne rzeczy to się zgadzam. Do wspomnianych kaw czy
    proszków do prania można dołożyć ubrania. W polskich placówkach
    europejskich czy globalnych sieci są towary gorszej jakości niż
    w sklepach w Niemczech czy Austrii.

    m.
    --
    I am social scientist - I don't know the difference between good and
    bad, only the difference between difference.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: