-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <a...@t...no1>
<4...@g...com>
<f...@g...com>
<L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
<a...@g...com>
<g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
<f...@g...com>
<1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
<5...@g...com>
<5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5c5b3e06$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5c5ff92e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
From: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>
Date: Mon, 11 Feb 2019 16:27:39 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5c61946a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.246.126
X-Trace: 1549898858 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 485 83.26.246.126:20564
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2941
X-Received-Body-CRC: 1740616240
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740929
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11.02.2019 o 15:16, Tomalo pisze:
>>>>
>>>> Nie wiem co w tym rozsądnego. To tylko zwykła elektrochemia. Brak
>>>> możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności elektrolitu powoduje, że
>>>> napięcie wyżej nie wzrośnie."
>>>>
>>>> P.P.
>>
>> Nie wkładaj w moje usta słów które sam powiedziałeś!
>
> Nikt ci nic nie wsadza. Przewodność elektrolitu zależy od stężenia, a też od tego
zależy spadek napięcia. Stąd też Rw akumulatora zależy także od stanu naładowania
czyli między innymi od gęstości elektrolitu. To chciałem powiedzieć a nie ci coś
wsadzać w usta. :D
I sam zacytowałeś fragment, który Ty napisałeś, umieszczając pod nim mój
podpis.
Znowu odwracasz kota ogonem. Napisałeś, że przewodnictwo elektrolitu
ogranicza napięcie ładowania akumulatora, a to jest totalna bzdura!
Nie widzę sensu kontynuacji dyskusji z Tobą, lądujesz w KF.
P.P.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.19 16:59 RoMan Mandziejewicz
- 12.02.19 09:41 Tomalo
- 12.02.19 09:47 Tomalo
- 12.02.19 09:50 Tomalo
Najnowsze wątki z tej grupy
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody