eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-02-11 15:44:04
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a33c91f2-f91e-4714-b584-df3c719c67fa@go
    oglegroups.com...
    >> >> Nie wiem co w tym rozsądnego. To tylko zwykła elektrochemia.
    >> >> Brak
    >> >> możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności elektrolitu
    >> >> powoduje, że
    >> >> napięcie wyżej nie wzrośnie."
    > >>
    > >> P.P.
    >
    >> Nie wkładaj w moje usta słów które sam powiedziałeś!

    >Nikt ci nic nie wsadza. Przewodność elektrolitu zależy od stężenia, a
    >też od tego zależy spadek napięcia. Stąd też Rw akumulatora zależy
    >także od stanu naładowania czyli między innymi od gęstości
    >elektrolitu. To chciałem powiedzieć a nie ci coś wsadzać w usta. :D

    Czyli im bardziej naladowany akumulator, tym wieksza przewodnosc
    elektrolitu i tym wiekszy prad powinien przepuszczac.

    I nie polemizujac z powyzszym za bardzo, chcialbym jednak podkreslic,
    ze w miare naladowania aku prad pobierany ze "zwyklego prostownika"
    spada :-)

    * - tzn w dalszej czesci ladowania, bo przy bardzo rozladowanych czy
    moze zasiarczonych istotnie jest odwrotnie - prad poczatkowy maly i
    rosnie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: