eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5b3e06$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5c5ff92e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Mon, 11 Feb 2019 15:44:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <5c618a7d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.19.101
    X-Trace: 1549896317 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 83.26.19.101:62624
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740927
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a33c91f2-f91e-4714-b584-df3c719c67fa@go
    oglegroups.com...
    >> >> Nie wiem co w tym rozsądnego. To tylko zwykła elektrochemia.
    >> >> Brak
    >> >> możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności elektrolitu
    >> >> powoduje, że
    >> >> napięcie wyżej nie wzrośnie."
    > >>
    > >> P.P.
    >
    >> Nie wkładaj w moje usta słów które sam powiedziałeś!

    >Nikt ci nic nie wsadza. Przewodność elektrolitu zależy od stężenia, a
    >też od tego zależy spadek napięcia. Stąd też Rw akumulatora zależy
    >także od stanu naładowania czyli między innymi od gęstości
    >elektrolitu. To chciałem powiedzieć a nie ci coś wsadzać w usta. :D

    Czyli im bardziej naladowany akumulator, tym wieksza przewodnosc
    elektrolitu i tym wiekszy prad powinien przepuszczac.

    I nie polemizujac z powyzszym za bardzo, chcialbym jednak podkreslic,
    ze w miare naladowania aku prad pobierany ze "zwyklego prostownika"
    spada :-)

    * - tzn w dalszej czesci ladowania, bo przy bardzo rozladowanych czy
    moze zasiarczonych istotnie jest odwrotnie - prad poczatkowy maly i
    rosnie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: