eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: p...@w...up.wroc [kropka] pl
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Organization: Uniwersytet Przyrodniczy
    Date: Wed, 6 Feb 2019 10:40:47 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 156.17.185.154
    X-Trace: 1549446048 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 489 156.17.185.154:1666
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740779
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-06 o 07:43, Tomalo pisze:
    > W dniu wtorek, 5 lutego 2019 16:11:05 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    >> W dniu 04.02.2019 o 22:33, Tomalo pisze:
    >> [...]
    >>
    >>> To tylko zwykła elektrochemia. Brak możliwości uzyskania odpowiedniej
    przewodności elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie.
    >>
    >> Poczytaj sobie troszkę o tej "zwykłej elektrochemii" to nie będziesz
    >> pisał takich bzdur.
    >>
    > Coś konkretnie masz na myśli?
    > No w starym i mocno zużytym akumulatorze (ale jeszcze mającym około 30% pojemności
    i utrzymującym w stanie jałowym napięcie w okolicach 12,5V), chociażby nie wiem jak
    długo go ładować moim prostownikiem, napięcie na nim nie wzrasta powyżej 15,2-15,3V.
    Elektrolit zaś dochodzi do maksymalnie 1,25 g/cm3, czyli granica pola białego i
    czerwonego na aerometrze.
    > Nie wiem na czym wg. Ciebie miała by polegać ta bzdura?

    Napisałeś: "Brak możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności
    elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie". To nie
    przewodność elektrolitu limituje napięcie. Gdyby po naładowaniu
    przewodnictwo elektrolitu spadało, jakim sposobem uzyskiwałoby się te
    200A przy rozruchu?

    P.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: