  • 201. Data: 2021-06-17 17:22:32
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/06/2021 17:48, Shrek wrote:

    > Czyli jesteś za tym, żeby mojego gówniaka podać do sądu rodzinnego jak
    > pojedzie ścieżką rowerową albo obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw
    > (nie mówiąc już o tym jak się obnaży i odda mocz w miejscu publicznym)?

    A jest za to sad rodzinny? Nie wydaje mi sie.

  • 202. Data: 2021-06-17 18:48:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No i fajnie - nie oczekuj jednak od innych by zachowywali się jak na
    > wojnie i spodziewali się idioty wyprzedzającego na pasch 140@50.
    gdyż? życie im niemiłe? A jakby do nich strzelali też by nie uciekali?
    Uciekliby, bo wiedzieli by że ich może spotkać śmierć. tu widać jasno że
    NIE WIEDZĄ nie zdają sobie sprawy bo ich tarczą jest.... prawo o ruchu
    drogowym? Właśnie ze tak nie jest. PRawo o ruchu drogowym pomaga
    rozstrzygnąć kto zrobił źle, kto poniesie konsekwencjie. a nie kto zginie

    > Bo skoro mamy się spodziewać 140
    > wyprzedzającego na pasach to czemu nie jadącego 200 pod prąd w mieście?
    > Gdzieś są granice paranoii.
    są, ale my tu nie mówimy o żadnych granicach, o niuansach typu 140czy
    200 na godzinę. Ja przynajmniej wskazuję, że ani ten chłopak, ani kilka
    miesięcy temu rodzina, nie zrobili nic aby sprawdzić czy na kolejnym
    pasie nie zbliża się pojazd z kierowcą bez mózgu. albo bez hamulców,
    albo cokolwiek innego. Jakby spojrzeli i nie mieli szans - Twoja uwaga o
    granicach i paranoii miała by sens.

    ToMasz

  • 203. Data: 2021-06-17 19:12:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 18:48, ToMasz pisze:

    > gdyż? życie im niemiłe?

    Gdyż przejście przez ulicę to nieprzejście przez aleje snajperów w
    sarajewie w czasie wojny. Owszem - należy uważać, ale nie nalezy popadać
    w paranoję.

    > A jakby do nich strzelali też by nie uciekali?

    A mamy jakąś wojnę?

> [...]
    > drogowym? Właśnie ze tak nie jest. PRawo o ruchu drogowym pomaga
    > rozstrzygnąć kto zrobił źle, kto poniesie konsekwencjie. a nie kto zginie

    Nie boisz się żyć? W końcu wszędzie czyhają niebezpieczeństwa. Niby
    można z domu nie wychodzić, ale wtedy może na taki dom spaść dajmy na to
    silnik lotniczy!

> [...]
    > miesięcy temu rodzina, nie zrobili nic aby  sprawdzić czy na kolejnym
    > pasie nie zbliża się pojazd z kierowcą bez mózgu.

    Nie spojrzeli też w górę czy nie spada samolot. Zresztą przynajmniej w
    poprzednim przypadku nie wiesz co zrobili bo nic nie było widać na
    filmie. Więc wychodzisz z założenia, że skoro go rozjechał to musiał nie
    uważać.

    > Jakby spojrzeli i nie mieli szans - Twoja uwaga o
    > granicach i paranoii miała by sens.

    Spojrzeli w graniczach tego co jest "spodziewalne". Rozpatrywanie
    "niespodziwanego" to jest już paranoja właśnie. Z praktyki powiem ci, że
    tak się nie da jeździć - po szlifie miałem "paranoid mode"na motocyklu
    (do tej pory mam w deszczu). NIe da się tak prowadzić na dłuższą metę -
    jakby mi nie przeszło to bym pewnie odstawił moto - raz że nerwowo bym
    niewyrobił dwa że obiektywnie prowadziłem wtedy tragicznie jakby na to
    spojrzeć z boku - bezsensowne hamowania zmiany toru jazdy - bo ktoś może
    mi wyjechać - masakra . W przypadku "paranoid mode" u pieszych co
    proponujesz - nie wychodzić z domu?

    --
    Shrek

  • 204. Data: 2021-06-17 19:19:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 15:39, SW3 pisze:

    > Jednego się spodziewam, drugiego nie bardzo.
    > Jadących za szybko (może nie 140 ale 100-120), "zwykłego" wyprzedzania
    > (czyli są 2 pasy, na jednym się zatrzymują, na drugim nie) się
    > spodziewam (i nie jestem szczególnie zaskoczony). Jazdy pod prąd się
    > spodziewam zdecydowanie mniej.

    W sumie czemu? Ja prawdę mówiąc akurat prędzej bym się spodziwał
    omijającego pod prąd 80@50 "na wiosce" niż omijającego drugim pasem
    140@50 w mieście. Na tej zasadzie jak popatrzysz na polskie drogi to
    należy się spodziewać niskoprzelatujących samochodów z kierunków mało
    spodziwanych:P

    > Zresztą... Wyobraź sobie taką sytuację: jesteś pieszym, przechodzisz po
    > przejściu na drodze jednojezdniowej o jednym pasie w każdym kierunku, na
    > pasie przez który najpierw przechodzisz jest korek, samochody stoją
    > przed i za przejściem (dla pewności ustalmy, że bezpośrednio przed
    > przejściem i bezpośrednio za przejściem stoją duże autobusy), na drugim
    > pasie korka nie ma. Wychodząc zza autobusów, w którą stronę patrzysz? Na
    > pewno obserwujesz równie uważnie oba kierunki czy jednak skupiasz się na
    > tej stronie, z której się spodziewasz samochodów?

    Ale to jest zaledwie odpowiedź na pytanie czy bardziej spodziwasz się
    jadącego z prądem czy pod prąd:P

    --
    Shrek

  • 205. Data: 2021-06-17 19:20:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 07:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Do 18-tki?

    Bardziej obstawiam że rok - no to śmiało - niech piszą te wezwania - po
    pierwsze się poprzedawnia, po drugie będą łazili jako świadkowie. Kto
    wtedy bedzie julki pałował ja się pytam?

    --
    Shrek

  • 206. Data: 2021-06-17 19:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 17:22, K pisze:

    > A jest za to sad rodzinny? Nie wydaje mi sie.

    Mnie też się nie wydaje - ale skoro jest za hulajnogę?

    --
    Shrek

  • 207. Data: 2021-06-17 19:22:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 07:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chcesz numer sprawy?

    A co mi po numerze - wyrok nie publikowany, czytelnie zamknięte:P

    --
    Shrek

  • 208. Data: 2021-06-18 12:00:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak swoją drogą:
    Czy ustawa prawo drogowe obowiązuje poza drogami publicznymi, np. w parkach?

    -----

  • 209. Data: 2021-06-18 12:01:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnio to po dwóch.

    -----

  • 210. Data: 2021-06-18 12:06:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kierowcę ukarali mandatem, dostałem info (co ciekawe z tej jednej komórki info
    przychodzi zawsze z imieniem i nazwiskiem sprawcy,
    np. "zamieszkała w Koluszkach właścicielka pojazdu Janina Magnetofon nie wskazała
    danych kierującego, wobec czego został na nią
    nałożony ...").

    -----