-
Data: 2021-06-13 22:14:27
Temat: Re: O kurwa...
Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 11.06.2021 o 21:37, heby pisze:
> On 11/06/2021 18:01, ToMasz wrote:
>>> Ostrożnie. Tego typu zachowania są powszechne wśród pieszych, młodych
>>> czy starych. Smochody się zatrzymują, wchodzimy spokojnym krokiem na
>>> przejście. Nie ma w tym nic dziwnego, to naturalne.
>> o ile przechodzą przez jedno pasmową drogę. nie wiem jak to określić.
>> kierowcy ustępują- pierwszy jest tarczą. pieszy dochodzi do połowy
>> jezdni - znowu powinien popatrzeć. ma pierwszeństwo - bez dyskusji.
>> ale debila zawsze można trafić.
>
> Problem w tym, że jeśli będzie rozważał "na debila zawsze można trafić"
> to nigdy nie przejedziesz przez skrzyzowanie. Bo przecięz ktoś może
> wyjechać z boku na czerwonym. Nigdy nie wyjdziesz na ulicę. Bo przecież
> jakiś wariat może biegać z tasakiem. Itd itp.
Nie na debila. Zwykły kierowca może popełnić błąd. Dlatego właśnie na
przejściu pieszy powinien tak, jak kierowca zachować szczególną
ostrożność. Na przejściu, czyli także po przejściu jednego pasa. Bo masz
nie tylko takie przejścia, gdzie jest po jednym pasie w każdym kierunku,
ale takie co masz kilka np. 3 pasy w jednym. Ostatnio znowu widziałem
jak na takim pieszego stuknięto.
...
>
> Moja opinia jest taka, że nie należy popadać w paranoję. Mogli się
> rozglądać. Ale zdecydowana większośc pieszych tego nie robi. Trzeba
> znaleźć rozwiązania które to zabezpieczą.
>
> Moja propozycja: przy każdym przejsciu dla pieszych radar podpięty pod
> sygnalizację dzwiękową i świetlną, straszącą pieszego. Jeśli "przejście
> dla pieszych" wykryje jadący w okolicy samochód i pieszego na przejściu,
> przejście zacznie drzeć ryja i migać ostrzegawczo. Technologia istnieje,
> AI da radę z okresleniem co się dzieje i jakie jest ryzyko. Ba, nawet
> jest stosowana w prymitywnej formie, w przypadku torów tramwajowych w
> sąsiednim mieście - świecą się na czerwono, jeśli w okolicy jedzie
> tramwaj po tym torze. Całkiem do rzeczy rozwiazanie, moim zdaniem,
> ludzie szybko się połapali instynktownie, że na czerwonym nie wolno stać.
No ja myślę, że np. nie powinno być przejść przez wiele pasów bez
sygnalizacji świetlnej.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.21 22:17 ii
- 13.06.21 22:20 ii
- 13.06.21 22:22 nadir
- 13.06.21 22:39 ii
- 13.06.21 22:42 cef
- 13.06.21 22:53 ii
- 13.06.21 23:00 nadir
- 13.06.21 23:03 nadir
- 13.06.21 23:23 nadir
- 13.06.21 23:35 Erdek
- 14.06.21 00:30 ii
- 14.06.21 00:39 ii
- 14.06.21 01:31 nadir
- 14.06.21 01:42 nadir
- 14.06.21 01:45 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=