-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 17:38:19 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <ltnid4$f6c$1@node2.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl> <ltmtvl$dfh$1@mx1.internetia.pl>
<ltmv39$l45$1@node1.news.atman.pl> <ltngcf$ce4$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1409240292 15564 83.142.198.226 (28 Aug 2014 15:38:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 15:38:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltngcf$ce4$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542801
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 16:45, John Kołalsky wrote:
>>>> Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem.
>>>
>>> To by zatrzymało ruch prawie całkiem.
>>
>> Przecież już jest całkiem zatrzymany.
>
> Nie jest. Te samochody jakoś tam się znalazły i podobnie jakoś ich nie
> będzie.
I myślisz, że jak postawisz gliniarza, to będą stały tam do końca
świata? Używajmy poważnych argumentów.
>> Pomogłoby jakby gliniarze pomyśleli i puszczali tylko tych co mają
>> realne szanse na zjazd ze skrzyżowania.
>
> Ja tam nie widzę problemu, ludzie wjeżdżają jak widzą taką szansę, ale
> może faktycznie część nie, chociaż wątpię, zwykle ludzie nie zostają na
> skrzyżowaniach. Jeśli już to by wyrównać ruch z różnych kierunków.
Weź rzuć okiem na ten obrazek jeszcze raz.
>>> W celu ? Przecież te tramwaje praktycznie nie mają problemu z
>>> przejazdem. Ich torowiska są puste.
>>
>> Co widać na załaczonym obrazku;)
>
> Widzisz za tramwajem stojącym przed skrzyżowaniem jakiś inny za nim ?
Widzę jeden co utknął na skrzyżowaniu i nie widzę pozostałych trzech wlotów.
>> Raczej byłby o pas szerszy. Bo za tym skrzyżowaniem jest kolejne
>> skrzyżowanie i cudów nie ma - korkuje się na skrzyżowaniach.
>
> Jak jadą 3 pasy zamiast 2 to przejeżdża o 50% procent więcej pojazdów.
> Wszędzie, także przez skrzyżowanie.
Przecież masz już 4.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 17:41 Shrek
- 28.08.14 17:57 Shrek
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
- 28.08.14 18:59 John Kołalsky
- 28.08.14 19:03 Shrek
- 28.08.14 19:12 SW3
- 28.08.14 19:23 Shrek
- 28.08.14 19:34 John Kołalsky
- 28.08.14 19:46 John Kołalsky
- 28.08.14 20:08 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?