  • Data: 2015-08-17 23:49:40
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmt4h7h.60i.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Może próbować na sesji poprawkowej.

    Że został niesłusznie oblany? Szczęście, że tym studentem nie był jakiś
    partyjny kacyk (wiadome lata, a znam przypadek, gdy kłopotów narobił
    profesorowi właśnie jakiś partyjniak, za to, że profesor nie chciał wstawić
    partyjniakowi do indeksu, zdanej oceny, tylko kazał najpierw zdawać egzamin;
    znam tego profesora osobiście od wielu lat)
    Rzecz jasna, wiadomo po co jest egzamin. Nie może być jednak tak, że rzecz
    do udowodnienia na miejscu miała by spowodować zaparcie się Szerokiej
    Komisji, "bo nie"/"bo się nie da". To już chyba nie było by honorowe, ani
    uczciwe... ale dobra, zaczynam politykować, więc zakończę.
    ...A to chyba nie gdzie indziej, jak na tejże grupie ktoś mówił, że
    Strowgerem komutował 2 Mbit ADSL, czy jakoś tak... Ja przez kilka kilometrów
    zapętliłem z powodzeniem sygnał 15 kHz, komutowany przez analogowe centrale,
    więc pewnie by poszedł też kompleksowy sygnał stereo, po pewnych
    korekcjach... Pewnie, jakby na sztywno wypiąć pary do dedykowanego łacza, to
    pasmo by się poszerzyło i wcale nie zdziwiłbym się, gdyby nawet obraz TV się
    przecisnął. Analogowo.
    No ja wiem, to cyfrowo miało iść, kolega z pracy, jak uruchamialiśmy duńskie
    RECAMy (o ile nazwy nie podymałem), powiedział, że minimalna przepływność
    nadająca się do oglądania, to 2Mbps. A normalnie szło chyba 6 Mbps, a może
    4...? Nie pamiętam, minęło już ponad 15 lat... Nie pamiętam też, czy i co mi
    mówił, co się stanie, gdyby z przepływnością zjechać poniżej 2 Mbit.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205