  • Data: 2015-09-03 19:59:14
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Do 33600 nie ma, 56k ... tam chyba nie bylo nosnych, wiec tez nie
    > bylo.

    V.34: 5.3 Carrier frequencies.

    Table 2/V.34 ­ Carrier frequencies versus symbol rate

    Low carrier High carrier

    Symbol rate, S Frequency d e Frequency d e

    2400 1600 2 3 1800 3 4
    2743 1646 3 5 1829 2 3
    2800 1680 3 5 1867 2 3
    3000 1800 3 5 2000 2 3
    3200 1829 4 7 1920 3 5
    3429 1959 4 7 1959 4 7

    Modemy V.90 używały V.34 (w kierunku "upstream").

    Aczkolwiek wydawało mi się, że symbol rate 3429 umiały tylko "V.34+" -
    może chodziło o coś innego.
    --
    Krzysztof Hałasa