  • Data: 2015-08-18 01:08:09
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > No, mnie troche pozniej uczono o linii ... Goubau (?), ktora po jednym
    > drucie mogla nadawac program do tego nadajnika TV, wiec moze nie tak
    > pijany.

    Przecież to całkiem inna isytuacja. Falowód, dopasowany drucik, dolna
    graniczna częstotliwość etc. A nie dwa byle jakie kabelki, sztukowane
    w wielu miejscach, czasem może nawet przerwane -- a i tak działa.

    > A swoja droga - co sie zmienilo ? Druty te same, izolacje prawie te
    > same, czestotliwosci nie jakies kosmiczne - w latach 70-tych tez
    > powinno byc do zrobienia. Tylko po co - na jeden program TV ?

    Raczej nie do zrobienia. Bo co by przeliczało ten sygnał? Odra 1305 by
    nie dała rady, obojętne ile w niej złota. To jest sukces informatyki
    (w sensie algorytmów) i informatyki (w sensie mikroprocesorów).

    A po co? Przecież to było wtedy marzenie -- przesyłać bez zniekształceń
    dowolny sygnał na dowolną odległość.

    --
    Jarek