eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Date: Fri, 17 Oct 2014 18:35:30 +0200
    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <54414552$0$18086$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-236-126.wroclaw.mm.pl
    X-Trace: 1413563730 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18086 81.190.236.126:57467
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237988
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17.10.2014 15:50, i...@p...pl wrote:
    >
    > Sytuacja z wakacji (sierpień). Miejsce akcji - Zakopane.
    > Wichura przewraca drzewo, które spadając przerywa kabel linii napowietrznej
    > idącej do 1 domu. Zgłoszenie do TP. Za 3 godziny (!!!) pojawiają się monterzy,
    wchodzą na wysokie słupy, wymieniają kabel montując nowe puszki. Pracują ok. 2 godz.
    Po 5 godzinach od zgłoszenia wszystko już działa!! Byłem w szoku, gdy na to
    patrzyłem.

    Gdyby monterzy byli pracownikami tepsy, to by to trwało jak za peerelu.
    Obecnie tepsa korzysta z podwykonawców i tak im dokręciła śrubę, że nie
    mają wyjścia, muszą tak szybko naprawiać.
    A jak awaria jest problematyczna w wykryciu, to monter woli klientowi
    zostawić swój nr komórkowy, byle w systemie tepsy nie pojawiały się nowe
    zgłoszenia, z których jest rozliczany.

    Z punktu widzenia klienta, może to i całkiem dobre. Gorzej, że każdy z
    nas gdzieś pracuje, a gangrena wyzysku niedługo pochłonie nas do reszty.
    --
    Olek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: