  • 21. Data: 2014-02-09 01:26:35
    Temat: Re: O iskrach - pytanko
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message
    news:ld6gom$nfh$1@news.task.gda.pl...

    > Mówię o wiatraku jako takim, a nie tym za chłodnicą.

    Czyli o którym wiatraku mówisz?

> [...]
    > tym konkretnym przypadku mamy do czynienia z błędem pomiaru.
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu, że policjant stojący bezpośrednio przed
    > włączonym radiowozem może zmierzyć takie drgania w swoim radiowozie,
    > potem szybko podnieść w celu lepszego udawania miernik i wycelować go w
    > naszą stronę (symulując pomiar) i nas ukarać za rzekome przekroczenie
    > prędkości. Paradoksalnie nie musi tego nawet tak robić, bo lepszy wynik
    > uzyska dokonując pomiaru podczas podnoszenia... Na pewno chcesz, ze mną
    > dyskutować o Iskrach, albo innych radarach? :D

    Ale na razie dyskutowałem o wiatrakach...

  • 22. Data: 2014-02-09 01:27:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Albo przed. W Europie już wynaleziono wentylator elektryczny i nie musi on
    > być napędzany przez sprzęgło wiskotyczne od silnika., więc jest tam, gdzie
    > konstruktorowi było wygodniej.

    I który nowoczesny samochód ma wiatraki umieszczone przed chłodnicą?

  • 23. Data: 2014-02-09 01:35:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 01:05:47 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >
    > uzyska dokonując pomiaru podczas podnoszenia... Na pewno chcesz, ze mną
    >
    > dyskutować o Iskrach, albo innych radarach? :D

    Coś osiągnąłeś ale zaczynasz przeginać i rżnąć strasznego eksperta. A niebiescy
    wkurwieni bo im roboty dołożyłeś. Żebyś się nie zdziwił jak Cie legalnie trafią.
    Stawiam kasę przeciwko liściom w parku że się na Ciebie szykują. To myśliwi. Dla nich
    mała frajda trafić ciężarną oślicę. Ale młodego byczka to inna sprawa.

  • 24. Data: 2014-02-09 02:03:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > I który nowoczesny samochód ma wiatraki umieszczone przed chłodnicą?

    Opel Astra II w niektórych wersjach:

    http://tiny.pl/qjqh4

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2014-02-09 03:21:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Opel Astra II w niektórych wersjach:
    >
    > http://tiny.pl/qjqh4

    Fajnie, zgoda - jest przed chłodnicą.
    Ale wiatrak plastikowy, dla radaru przeźroczysty.

  • 26. Data: 2014-02-09 11:22:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 8 Feb 2014 16:35:25 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

> [...]
    mała frajda trafić ciężarną oślicę. Ale młodego byczka to inna sprawa.

    O, jednego trafili. O, i to we Włocławku :)

    http://www.wloclawek.info.pl/nowosci,wiadomosci_wloc
    lawek_i_region,1,1,_pan_marek_przegral_z_iskra_1,247
    11.html

    Bardzo jestem ciekaw dalszego ciągu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2014-02-09 11:27:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 11:22:30 +0100, jerzu napisał(a):
> [...]
    > http://www.wloclawek.info.pl/nowosci,wiadomosci_wloc
    lawek_i_region,1,1,_pan_marek_przegral_z_iskra_1,247

    Punkt pierwszy do apelacji - sad nie powinien deprecjonowac instrukcji
    z internetu, tylko wezwac oskarzyciela do przekazania oryginalnej.

    J.

  • 28. Data: 2014-02-09 13:02:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 9, 2014, 11:27:40 AM, you wrote:

> [...]
    > Punkt pierwszy do apelacji - sad nie powinien deprecjonowac instrukcji
    > z internetu, tylko wezwac oskarzyciela do przekazania oryginalnej.

    Sąd ma prawo swobodnej oceny dowodów i nie musi sam żądać nowych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2014-02-09 13:29:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 11:27:40 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >

    > Punkt pierwszy do apelacji - sad nie powinien deprecjonowac instrukcji
    >
    > z internetu, tylko wezwac oskarzyciela do przekazania oryginalnej.

    W sprawach obywatel przeciwko państwo sądy z założenia nie mogą być neutralne bo
    sędziowie opłacani są przez państwo. Oni z założenia mają pokazywać obywatelowi
    miejsce w szeregu a przyznać winę państwa mogą w sytuacji kiedy sędzia jest pod
    ścianą i nie ma żadnego ruchu. Tak było od czasów kiedy powstawało sądownictwo jako
    instytucja. Dla każdego normalnie myślącego człowieka odniesienie się do fabrycznej
    instrukcji obsługi jest czymś normalnym. Dla sędziego niekoniecznie bo przeczytał
    taką instrukcję i stwierdził że na jej podstawie musiałby sprawę zamknąć zanim się
    rozpoczęła. W takiej sytuacji nie było by roli wychowawczej sądu. jak sprawa trafi
    jeszcze raz do rozpatrzenia. I jeśli okaże się że pomiar był zrobiony niezgodnie z
    fabryczną instrukcją. To czy sędzia który do tego nie doszedł poniesie jakieś
    konsekwencje? Oczywiście że nie. A powinien zapłacić wszystkie koszty związane z
    powtórnym rozpatrzeniem sprawy.

  • 30. Data: 2014-02-09 13:35:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 13:02:02 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    lawek_i_region,1,1,_pan_marek_przegral_z_iskra_1,247
    11.html

    > Sąd ma prawo swobodnej oceny dowodów i nie musi sam żądać nowych.

    A obywatel ma prawo wymienic w apelacji co mu sie nie podoba.

    J.