  • 31. Data: 2014-02-09 14:32:39
    Temat: Re: O iskrach - pytanko
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 13:35:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    lawek_i_region,1,1,_pan_marek_przegral_z_iskra_1,247
    11.html

    > A obywatel ma prawo wymienic w apelacji co mu sie nie podoba.
    >

    > J.

    Po co takie teoretyczne pitolenie. Kwintesencja zachowań organów różnych była
    pokazana na filmie " Przepraszam czy tu biją". Dwóch przesłuchujących Bielusa
    milicjantów grających rolę dobrego i złego. Bielus jest niezadowolony bo za bardzo
    jeden z nich ciśnie. Drugi mu radzi że może skargę na tamtego złożyć. Bielus pyta
    dobrze radzącego kto będzie czytał tą skargę. Ja odpowiedział Kulej grający tego od
    dobrej rady. Bielus bierze ołówek i mówi " niech pan dyktuje". Tak samo jak Bielus
    miał szansę na uczciwe rozpatrzenie skargi tak obywatel ma szansę że jak sędzia nie
    będzie chciał czegoś zrobić że to zrobi. Pomimo że w Polsce nie ma precedensów to ten
    co wygrał w sądzie z Policją stworzył bardzo groźny dla Policji precedens. Miał
    przegrać a wygrał. To nieważne że miał rację. To nie o rację chodzi a o zasadę. Nie
    może być sytuacji że każdy może sobie ot tak pójść do sądu i wygrać z Policją.
    Państwo jak by było uczciwe to fabryczną instrukcję obsługi fotoradarów, wraz z
    uczciwym komentarzem dla mniej kumatych, zrobiło by ogólnie dostępną. Wymogło by też
    że każde takie urządzenie bez względu na sposób pomiaru dokumentowało by w formie
    zdjęć przebieg pomiaru. Zrobiło by też że uniemożliwienie dostępu do zrobionych zdjęć
    na każdym etapie postępowania było by karalne.

  • 32. Data: 2014-02-09 16:57:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 05:32:39 -0800 (PST), k...@g...com

    > Po co takie teoretyczne pitolenie. [...]

    Niby dobrze piszesz, ale gdyby tak bylo, to by zadna apelacja w kraju
    nie przeszla. Tymczasem sad apelacyjny nie zawsze na korzysc
    prokuratora rozstrzyga.

    Wiec nie pitol teoretycznie, tylko ustaw wreszcie te google porzadnie,
    zeby lamal linie. Mnie program mowi ze linia nie powinna byc dluzsza
    niz 1000 znakow i nie pozwala wyslac cytatu

    J.

  • 33. Data: 2014-02-09 17:02:59
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 16:57:14 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > zeby lamal linie. Mnie program mowi ze linia nie powinna byc dluzsza
    >
    > niz 1000 znakow i nie pozwala wyslac cytatu

    W googlu nic nie możesz ustawić.

  • 34. Data: 2014-02-09 17:24:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zeby lamal linie. Mnie program mowi ze linia nie powinna byc dluzsza
    > niz 1000 znakow i nie pozwala wyslac cytatu

    No i jego linie takie są

    "
    Po co takie teoretyczne pitolenie. Kwintesencja zachowa=F1 organ=F3w r=F3=
    =BFnych by=B3a pokazana na filmie " Przepraszam czy tu bij=B1". Dw=F3ch prz=
    es=B3uchuj=B1cych Bielusa milicjant=F3w graj=B1cych rol=EA dobrego i z=B3eg=
    o. Bielus jest niezadowolony bo za bardzo jeden z nich ci=B6nie. Drugi mu r=
    adzi =BFe mo=BFe skarg=EA na tamtego z=B3o=BFy=E6. Bielus pyta dobrze radz=
    "

    bo nie chodzi o to, by nie móc normalnie przesłać długiego tekstu tylko by
    dać szansę programom, które nie umieją tego zrobić

  • 35. Data: 2014-02-10 12:03:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.02.2014 16:57, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Niby dobrze piszesz, ale gdyby tak bylo, to by zadna apelacja w kraju
    > nie przeszla. Tymczasem sad apelacyjny nie zawsze na korzysc

    Trzeba sąd pod ścianą postawić, Ty musisz udowodnić swoją niewinność, a
    nie sąd Ci winę. Ja osobiście celowo wilgotność trzymałem na koniec,
    gdybym zapytał o to w Rejonowym, sędzia gotowa by była jeszcze robić
    pseudo eksperymenty w celu udowodnienia mi, że czasami przy
    przekroczonej wilgotności wynik jednak jest ok, co jest trochę zgodne z
    prawdą, bo problemem jest kondensacja wilgoci w przypadku Iskry a nie
    sama wilgotność.

    --
    anacron
    aba/

  • 36. Data: 2014-02-10 14:47:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-09 03:21, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Fajnie, zgoda - jest przed chłodnicą.
    > Ale wiatrak plastikowy, dla radaru przeźroczysty.

    Czy aby na pewno?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 37. Data: 2014-02-11 01:26:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-02-09 03:21, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Czy aby na pewno?

    Co napewno? :-) Czy plastikowy? Czy że przeźroczysty?

  • 38. Data: 2014-02-11 07:52:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-11 01:26, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Co napewno? :-) Czy plastikowy? Czy że przeźroczysty?

    Przeźroczysty

  • 39. Data: 2014-02-13 00:54:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dnia 2014-02-11 01:26, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Przeźroczysty

    No jest...
    Radar działa na zasadzie odbicia fali radiowej od elementu metalowego
    (karoseria samochodu).

  • 40. Data: 2014-02-13 01:07:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.02.2014 00:54, Pszemol pisze:
    > Radar działa na zasadzie odbicia fali radiowej od elementu metalowego
    > (karoseria samochodu).

    Pewny jesteś?

    --
    anacron