    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 10 Apr 2017 04:21:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: O drogach;)
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 12:57:43 UTC+2 użytkownik robot napisał:

    > Nie przyjmuję takiego tłumaczenia.
    > To, że jakaś rura zmienia sama swoje położenie,
    > nie musi oznaczać, że pokrywa studzienki musi zmieniać
    > położenie razem z nią. Pokrywa studzienki nie musi
    > być na sztywno połączona z rurą. Powiem wiecej.
    > Rura z drugą rurą nie musi być połączona na sztywno.
    > Może niech szanowni "kanalizatorzy" podpatrzą jak zrobiony
    > jest samochód i w ten sposób się czegoś nauczą.
    > Na przykład takie koło. Nie jest wcale przyspawane do samochodu.
    > I w dodatku jeszcze się kręci!
    > Ja wiem, że takie rzeczy się "kanalizatorom" w głowie nie mieszczą.
> [...]

    Ano nie musi. I zazwyczaj wręcz nie jest. :)
    Zauważ że większość opada w dół. Bo po prostu rury kanalizacyjne osiadają to i właz
    opada bo nie jest jakoś dodatkowo kotwiony do czegokolwiek innego niż samo wsparcie
    na tej rurze kanalizacyjnej.

    I se opada. A asfalt nie opada bo jest troche wsparty na gruncie obok no i jednak
    troche inaczej sie nacisk układa na połać asfaltu a inaczej na sam właz (hint:
    przejeżdzając po włazie prawie cała waga koła koncentruje sie na jednej stronie włazu
    a potem drugiej).

    I se opada. A skoro niemce maja specyjalne maszyny do napraw takich felerów to znaczy
    ze nawet oni nie zawsze robia kanalize tak dobrze zeby nie opadało :)