-
X-Received: by 10.157.55.247 with SMTP id x110mr1539264otb.6.1491823285799; Mon, 10
Apr 2017 04:21:25 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.55.247 with SMTP id x110mr1539264otb.6.1491823285799; Mon, 10
Apr 2017 04:21:25 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!c45no54513
2qtb.1!news-out.google.com!y33ni1171qty.1!nntp.google.com!g57no797641qta.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 10 Apr 2017 04:21:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ocfof5$203$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.8;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.8
References: <d...@g...com>
<oc7cu8$gap$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<ocfof5$203$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: O drogach;)
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 10 Apr 2017 11:21:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 58
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603309
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 12:57:43 UTC+2 użytkownik robot napisał:
> W dniu 2017-04-07 o 09:52, s...@g...com pisze:
> > W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 08:51:54 UTC+2 użytkownik miumiu
> > napisał:
> >> Pytalem kiedys goscia od sieci sanitarnych czemu w tym porabanym
> >> kraju nikt nie potrafi wyregulowac wysokosci studzienek. Nagadal
> >> sie 15 minut ale zadnej sensownej odpowiedzi nie bylo. Caly czas
> >> mnie nurtuje czemu studzienki nie moga byc w osi pasa pomiedzy
> >> kolami i czy to wymaga technologii nasa zeby wyregulowac ich
> >> wysokosc...
> >
> > To nie wina kraju. Taki urok instalacji wodnych jest. Mówiąc wprost:
> > Kanaliza nie jest szczelna. W zimie to co z niej wyplywa ma szanse
> > rury nieco wypchnąć albo przynajmniej zbić i na wiosne osiądzie.
> > Nawet w mieście. Nawet niemce maja takie problemy i sprzet do naprawy
> > takich uszkodzeń (uchwyt podnoszący właz do studzienki, piłę
> > odcinającą ten właz, troche gratów do zabetonowania ten szczeliny
> > itp. Na youtube sa filmiki reklamowe takich maszyn).
> >
> Nie przyjmuję takiego tłumaczenia.
> To, że jakaś rura zmienia sama swoje położenie,
> nie musi oznaczać, że pokrywa studzienki musi zmieniać
> położenie razem z nią. Pokrywa studzienki nie musi
> być na sztywno połączona z rurą. Powiem wiecej.
> Rura z drugą rurą nie musi być połączona na sztywno.
> Może niech szanowni "kanalizatorzy" podpatrzą jak zrobiony
> jest samochód i w ten sposób się czegoś nauczą.
> Na przykład takie koło. Nie jest wcale przyspawane do samochodu.
> I w dodatku jeszcze się kręci!
> Ja wiem, że takie rzeczy się "kanalizatorom" w głowie nie mieszczą.
> Ale proszę wierzyć mi na słowo. Jak te koło nie musi być
> przyspawane do samochodu, to ta pokrywa studzienki też nie musi.
Ano nie musi. I zazwyczaj wręcz nie jest. :)
Zauważ że większość opada w dół. Bo po prostu rury kanalizacyjne osiadają to i właz
opada bo nie jest jakoś dodatkowo kotwiony do czegokolwiek innego niż samo wsparcie
na tej rurze kanalizacyjnej.
I se opada. A asfalt nie opada bo jest troche wsparty na gruncie obok no i jednak
troche inaczej sie nacisk układa na połać asfaltu a inaczej na sam właz (hint:
przejeżdzając po włazie prawie cała waga koła koncentruje sie na jednej stronie włazu
a potem drugiej).
I se opada. A skoro niemce maja specyjalne maszyny do napraw takich felerów to znaczy
ze nawet oni nie zawsze robia kanalize tak dobrze zeby nie opadało :)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.17 10:15 Kris
- 24.04.17 10:52 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=