-
Data: 2017-04-10 13:21:25
Temat: Re: O drogach;)
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 12:57:43 UTC+2 użytkownik robot napisał:
> W dniu 2017-04-07 o 09:52, s...@g...com pisze:
> > W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 08:51:54 UTC+2 użytkownik miumiu
> > napisał:
> >> Pytalem kiedys goscia od sieci sanitarnych czemu w tym porabanym
> >> kraju nikt nie potrafi wyregulowac wysokosci studzienek. Nagadal
> >> sie 15 minut ale zadnej sensownej odpowiedzi nie bylo. Caly czas
> >> mnie nurtuje czemu studzienki nie moga byc w osi pasa pomiedzy
> >> kolami i czy to wymaga technologii nasa zeby wyregulowac ich
> >> wysokosc...
> >
> > To nie wina kraju. Taki urok instalacji wodnych jest. Mówiąc wprost:
> > Kanaliza nie jest szczelna. W zimie to co z niej wyplywa ma szanse
> > rury nieco wypchnąć albo przynajmniej zbić i na wiosne osiądzie.
> > Nawet w mieście. Nawet niemce maja takie problemy i sprzet do naprawy
> > takich uszkodzeń (uchwyt podnoszący właz do studzienki, piłę
> > odcinającą ten właz, troche gratów do zabetonowania ten szczeliny
> > itp. Na youtube sa filmiki reklamowe takich maszyn).
> >
> Nie przyjmuję takiego tłumaczenia.
> To, że jakaś rura zmienia sama swoje położenie,
> nie musi oznaczać, że pokrywa studzienki musi zmieniać
> położenie razem z nią. Pokrywa studzienki nie musi
> być na sztywno połączona z rurą. Powiem wiecej.
> Rura z drugą rurą nie musi być połączona na sztywno.
> Może niech szanowni "kanalizatorzy" podpatrzą jak zrobiony
> jest samochód i w ten sposób się czegoś nauczą.
> Na przykład takie koło. Nie jest wcale przyspawane do samochodu.
> I w dodatku jeszcze się kręci!
> Ja wiem, że takie rzeczy się "kanalizatorom" w głowie nie mieszczą.
> Ale proszę wierzyć mi na słowo. Jak te koło nie musi być
> przyspawane do samochodu, to ta pokrywa studzienki też nie musi.
Ano nie musi. I zazwyczaj wręcz nie jest. :)
Zauważ że większość opada w dół. Bo po prostu rury kanalizacyjne osiadają to i właz
opada bo nie jest jakoś dodatkowo kotwiony do czegokolwiek innego niż samo wsparcie
na tej rurze kanalizacyjnej.
I se opada. A asfalt nie opada bo jest troche wsparty na gruncie obok no i jednak
troche inaczej sie nacisk układa na połać asfaltu a inaczej na sam właz (hint:
przejeżdzając po włazie prawie cała waga koła koncentruje sie na jednej stronie włazu
a potem drugiej).
I se opada. A skoro niemce maja specyjalne maszyny do napraw takich felerów to znaczy
ze nawet oni nie zawsze robia kanalize tak dobrze zeby nie opadało :)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.17 10:15 Kris
- 24.04.17 10:52 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=