    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O drogach;)
    Date: Mon, 10 Apr 2017 12:57:40 +0200

    W dniu 2017-04-07 o 09:52, s...@g...com pisze:

    > To nie wina kraju. Taki urok instalacji wodnych jest. Mówiąc wprost:
    > Kanaliza nie jest szczelna. W zimie to co z niej wyplywa ma szanse
    > rury nieco wypchnąć albo przynajmniej zbić i na wiosne osiądzie.
    > Nawet w mieście. Nawet niemce maja takie problemy i sprzet do naprawy
    > takich uszkodzeń (uchwyt podnoszący właz do studzienki, piłę
    > odcinającą ten właz, troche gratów do zabetonowania ten szczeliny
    > itp. Na youtube sa filmiki reklamowe takich maszyn).

    Nie przyjmuję takiego tłumaczenia.
    To, że jakaś rura zmienia sama swoje położenie,
    nie musi oznaczać, że pokrywa studzienki musi zmieniać
    położenie razem z nią. Pokrywa studzienki nie musi
    być na sztywno połączona z rurą. Powiem wiecej.
    Rura z drugą rurą nie musi być połączona na sztywno.
    Może niech szanowni "kanalizatorzy" podpatrzą jak zrobiony
    jest samochód i w ten sposób się czegoś nauczą.
    Na przykład takie koło. Nie jest wcale przyspawane do samochodu.
    I w dodatku jeszcze się kręci!
    Ja wiem, że takie rzeczy się "kanalizatorom" w głowie nie mieszczą.
    Ale proszę wierzyć mi na słowo. Jak te koło nie musi być
    przyspawane do samochodu, to ta pokrywa studzienki też nie musi.