  • 1. Data: 2012-12-07 13:42:41
    Temat: O cos takiego mi chodzilo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Pisalem w jednym z watkow, ze widzialbym przyszlosc w urzadzeniu
    modulowym, w ktorym komorke dolaczaloby sie do tabletu, okrojonego z
    funkcji zwiazanych z lacznoscia.
    i tak niedawno znalazlem cos zblizonego do rozwiazania o ktorym
    myslalem.

    http://pl.asus.com/Mobile/PadFone/

    Jesli takie komplety (zakladam roznych producentow) zejda cenowo do
    tysiaca z nieduzym ogonkiem, to w przyszlosci chetnie kupilbym takie
    urzadzenie.

  • 2. Data: 2012-12-07 13:48:56
    Temat: Re: O cos takiego mi chodzilo
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-07 13:42, krzysztofsf wrote:
> [...]
    >
    > Jesli takie komplety (zakladam roznych producentow) zejda cenowo do
    > tysiaca z nieduzym ogonkiem, to w przyszlosci chetnie kupilbym takie

    Jak wyglada odbieranie polaczenia gdy zadzwoni telefon kiedy jest
    wcisniety w tablet?

  • 3. Data: 2012-12-07 14:03:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 13:48, atm <_...@v...pl> wrote:

    > Jak wyglada odbieranie polaczenia gdy zadzwoni telefon kiedy jest
    > wcisniety w tablet?

    Z tego co widzialem na filmie reklamowym, tablet przejmuje wtedy
    funkcje telefonu.

  • 4. Data: 2012-12-07 14:28:10
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-12-07 14:03, krzysztofsf pisze:

    > Z tego co widzialem na filmie reklamowym, tablet przejmuje wtedy
    > funkcje telefonu.

    Rysik jest jednocześnie słuchawką BT

  • 5. Data: 2012-12-07 18:06:31
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 07-12-2012 14:28, Marrcino wrote:

    >Rysik jest jednocześnie słuchawką BT

    Dla mnie niedostateczny stosunek jakości do ceny.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 6. Data: 2012-12-08 12:18:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 04:42:41 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > Jesli takie komplety (zakladam roznych producentow) zejda cenowo do
    > tysiaca z nieduzym ogonkiem, to w przyszlosci chetnie kupilbym takie

    Hm ... to jeden kierunek rozwoju.

    A drugi ... lacznosc potanieje, tabletu okrajac nie trzeba, dane bedziesz
    trzymal w chmurze ... a wszystko za 2*69 zl miesiecnie ...

    J.

  • 7. Data: 2012-12-08 14:09:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Hm ... to jeden kierunek rozwoju.
    >
    > A drugi ... lacznosc potanieje, tabletu okrajac nie trzeba, dane bedziesz
    > trzymal w chmurze ... a wszystko za 2*69 zl miesiecnie ...

    raj dla hekjeruf