    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Thu, 27 Sep 2018 22:12:56 +0200

    W dniu 27.09.2018 o 21:55, Marek S pisze:

    > Ok, ale 500kg różnicy w wadze też coś znaczy.

    A może to jest tak, że tuningowcy nie chcą miec więcej mocy tylko
    stuningowane auto? Bo... jak wynika z moich obserwacji, kierowcy nowego
    porsche nikomu nie udowadniaja że maja lepsze auto. kierowcy strszego
    bmw - raczej każdemu. szczególnie jak bmw ma rozkraczone tylne koła i
    zawieszenie cal nad asfaltem. Więc może to taki tuning ktory nie daje
    kopa tylko satysfakcje?
    Nie widziałem Twojego przypadku, nie wiem o jakich autach mowa, ale
    czasami "przelatuje" pod moim blokiem coś co warczy silnikiem i syczy
    przy zmianie biegów. Jak się będzie naprzykrzał, to muszę przyuważyć co
    to i sprawdzić na jaki hałas jest homologowane.
    ToMasz