eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO co chodzi z wielkością dawki paliwa w silniku Diesla?Re: O co chodzi z wielko?cią dawki paliwa w silniku Diesla?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <ie7re2$ei5$1@inews.gazeta.pl> <ie7sq0$6gk$1@news.onet.pl>
    <ie7u3c$o59$1@inews.gazeta.pl> <ie8b7r$fgo$1@news.onet.pl>
    <ie8j58$ahj$2@inews.gazeta.pl>
    <3...@4...com> <ie8ula$rmm$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: O co chodzi z wielko?cią dawki paliwa w silniku Diesla?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 09:29:56 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 28
    Message-ID: <4d087c67$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.55.110
    X-Trace: 1292401767 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22801 79.191.55.110:1402
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:601030
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:ie8ula$rmm$1@news.onet.pl...
    > On 14/12/2010 21:11, J.F. wrote:
    >> On Tue, 14 Dec 2010 21:13:32 +0100, Maksymilian Dutka wrote:
    >>> W dniu 2010-12-14 18:58, J.F. pisze:
    >>> (...)
    >>>> Byc moze istotny jest tez dolny zakres - gdy trzeba jalowe obroty
    >>>> stabilizowac tak zeby silnik nie zgasl nawet jak jest zimny.
    >>>
    >>> Od tego jest raczej układ regulacji oparty o obroty silnika, gdyż bez
    >>> dodawania gazu można bez problemu wyjechać pod dosyć dużą górkę.
    >>
    >>
    >> Ale na zimno cos sie robi w pompie.
    >
    > Wieksza dawka. W niektorych samochodach (AFAIR stary Golf II) bylo nawet
    > 'ssanie' w dizlach.
    >

    dla ścisłości te ssanie to nie większa dawka ale ręczna zmiana wyprzedzenia
    kąta wtrysku :-)
    żeby lepiej załapał
    pompa miała nastawnik ciśnieniowy kąta wtrysku
    w zależności od obrotów zminiało sie cisnienie paliwa które zmieniało kąt
    wtrysku


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: