  • 51. Data: 2010-03-09 14:47:34
    Temat: Re: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hn5ior$dnf$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma z tym żadnego problemu.
    > Regularnie tak robię.

    Bez sensu kolego piszesz. Ja rozumieim żeby uciekac na prawy jak się jedzie
    lewym poniżej prędkości maksymalnej ale jak na obwodnicy (gdzie jest 110)
    jade 130 a jeszcze mi jakas łajza z tyłu świeci żeby zjechał to po prostu
    jade dalej aż się pojawi luka na lewym na tyle duża żebym sobie w nią
    zjechał i nie musiał dawać po hamulcach żeby za chwile znowu przyspieszać.
    Dla mnie mruganie długimi w tym momencie to przejaw mega buractwa.

    > Nie. Wystarczy zjechać, przepuścić i wrócić.
    > Przeczytaj co napisał nasz nieumiejący jeździć kolega - ledwo wyprzedził,
    > a już mu ktoś dojechał.
    > Czyli jedzie znacznie szybciej niż nasz delikwent - więc nie ma co robić z
    > siebie idioty czy buca: trzeba pozwolić szybszemu przejechać.

    Zgadza się ale wtedy gdy się jedzie poniżej max na danej drodze.

  • 52. Data: 2010-03-09 14:48:53
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message

    > Do tej pory piszesz jak ktoś rozsądny.

    > A tu już nie.

    Znaczy jesli cham sie pcha, to trzeba chama puscic? W ten sposob cham uczy
    sie, ze trabienie na normalnych ludzi poplaca.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-03-09 14:49:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > chyba ci bog opupscil, ma zwalniac, ladowac sie miedzy tiry, a potem
    > czekac niewiadomo ile, az uda mu sie spomiedzy nich wyjechac, i ponownie
    > przyspieszac, tylko dlatego ze jakiemus pacanowi chce sie lamac przepisy?
    > aby napewno dobrze sie czujesz?
    Bo to ten z tych co świecą długimi.

  • 54. Data: 2010-03-09 15:12:46
    Od: fv <f...@c...com>

    Jakub Witkowski wrote:

    > A w programie tym pokażą, jak ukarany został ten kto:
    > a) wyprzedzał z maksymalną dozwoloną prędkością kolumnę tirów i nie miał
    > ochoty przerywać manewru hamując i wjeżdżając między nie, czy
    > b) ten kto nadjechał z tyłu szybciej niż wolno i poganiał pierwszego
    > długimi światłami?

    c) nieszczęśnik jadący pustą dwupasmową drogą w normalnym lajtowym tempie 150-160km/h
    d) ktoś kto zebrał się do wyprzedzania na ciągłej tira po straceniu nadziei, że
    kiedyś się ona
    skończy (vide zakopianka oraz siódemka Kraków - Kielce) i widząc że z naprzeciwka nic
    nie jedzie
    e) ogólnie każdy kto "straszliwie" łamie przepisy, ale można go bezpiecznie zatrzymać
    bo droga
    akurat pusta

    Ja tam jestem ciekaw jak ten komentator z Uwaga Pirat może sam na siebie patrzeć w
    lustrze.
    Trochę rozumiem policjantów - im za to płacą, emocje ani sumienie nie jest dla nich
    ważne. Ale taka
    hipokryzja?

    --
    fv

  • 55. Data: 2010-03-09 15:15:30
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@s...info>

    W dniu 2010-03-08 21:34, aari^^^ pisze:

    > A jak się wyprzedzi, to się bedzie przed nim jechało kilometrami 60km/h?
    > Sprytne.

    Raczej duuużo przed nim i nie 60km/h.

    Stach

  • 56. Data: 2010-03-09 15:21:17
    Od: fv <f...@c...com>

    kamil wrote:
    > Znaczy jesli cham sie pcha, to trzeba chama puscic? W ten sposob cham
    > uczy sie, ze trabienie na normalnych ludzi poplaca.

    Ale ty masz kamilku prawo jazdy w ogóle? A skuli ci kiedyś ryj na ulicy? Bo mnie się
    wydaje, że
    obydwie te rzeczy przed tobą.

    Tej drugiej oczywiście ci nie życzę, ale jest to rzecz właściwie nieuchronna jak się
    jest takim
    przemądrzałym złośliwcem. Zrozum drogie słoneczko, że inni właściciele pojazdów mają
    głęboko twoje
    uczucia i po prostu zareagują przemocą na takie zachowanie.

    Jedni pokażą faka a inni postanowią skuteczniej nauczyć cię rozumu.

    Patrz w lusterka, unikaj debili, przewiduj manewry innych - to jest bezpieczna jazda.
    Udowadnianie
    komuś siłą swojej racji ma sens jak masz siłę, czyli 18 ton na kołach (albo petardy w
    pięściach). Masz?

    --
    fv

  • 57. Data: 2010-03-09 15:43:03
    Temat: Re: Re: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote in news:hn5ior$dnf$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > Czyli jedzie znacznie szybciej niż nasz delikwent - więc nie ma co
    > robić z siebie idioty czy buca: trzeba pozwolić szybszemu przejechać.

    zadanie od osoby, ktora jedzie 130km/h zeby zjechala na prawy pas miedzy tiry i
    najprawd. zwolnila
    zdecydowanie przekracza moja tolerancje - jedziesz szybko licz sie z tym, ze czasem
    trzeba zwolnic i
    bardziej uwazac, wolniej jezdzacy to pojecie bardzo subiektywne
    regularnie jezdze z predkosciami grubo przekraczajacymi dopuszczalna, ale lewego
    kierunku w zeszlym
    roku uzylem moze dwukrotnie, dlugich swiatel tez cos kolo tego i to nie po to zeby
    pogonic, ale zeby zostac
    zauwazonym (np. wyprzedzanie tira na waskiej drodze)
    zdarzaja sie kierowcy, ktorzy specjalnie nie chca zjechac, ale ich najlepiej
    przeczekac lub wyprzedzic (nic
    poza tym), bo przez swoje poganianie tylko sie bardziej zacietrzewia (sa tez tacy,
    ktorych sie nie pogania a i
    tak zrobia wszystko zeby Ci zrobic pod gore), a Ci porzadnie jezdzacy (aczkolwiek
    wolniej) niepotrzebnie
    zdenerwuja
    summa summarum na naszych drogach jest coraz wiecej kierowcow i wg mnie widac
    systematyczna
    poprawe kultury jazdy (np. jazda na zamek) - w kazdym razie nie ma co jej psuc przez
    miganie swiatlami (w
    wiekszosci krajow sa za to mandaty - i slusznie)

  • 58. Data: 2010-03-09 15:56:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> napisał w wiadomości

    > zadanie od osoby, ktora jedzie 130km/h zeby zjechala na prawy pas miedzy
    > tiry

    Tu widzę największe pole do nieporozumień.
    Założę się, ze dla większości wielbicieli lewego pasa sytuacja "między tiry"
    zachodzi również wtedy, gdy tir ledwo majaczy się na horyzoncie.

  • 59. Data: 2010-03-09 16:51:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "fv" <f...@c...com> wrote in message news:hn5lk4$nkg$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale ty masz kamilku prawo jazdy w ogóle? A skuli ci kiedyś ryj na ulicy?
    > Bo mnie się wydaje, że
    > obydwie te rzeczy przed tobą.

    Widzisz - o tym wlasnie pisze. O napietych kogucikach chetnych do 'skuwania
    ryja' kazdemu, kto nie ustepuje chamowi drogi bo chce akurat 150 jechac i
    pogania wszystkich jadacych 120 w tym miejscu.

> [...]
    > pojazdów mają głęboko twoje
    > uczucia i po prostu zareagują przemocą na takie zachowanie.

    Wyjasnij mi co jest zlosliwego w normalnej jezdzie? Wlasnie w tym lezy
    problem polskich kierowcow. Nie w braku autostrad, bo chama wpuszczony do
    Luwru dalej bedzie chamem.

    > Patrz w lusterka, unikaj debili, przewiduj manewry innych - to jest
    > bezpieczna jazda. Udowadnianie
    > komuś siłą swojej racji ma sens jak masz siłę, czyli 18 ton na kołach
    > (albo petardy w pięściach). Masz?

    Rozumiem, ze ten mrugajacy i trabiacy moze udawadniac innym swoje racje
    zmuszajac do ustapienia z drogi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 60. Data: 2010-03-09 16:54:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> wrote in message

> [...]
    > ze czasem trzeba zwolnic i
    > bardziej uwazac, wolniej jezdzacy to pojecie bardzo subiektywne

    No widzisz, sam sobie odpowiadasz: " jedziesz szybko licz sie z tym, ze
    czasem trzeba zwolnic i bardziej uwazac".

    Wiec jesli jedziesz szybko, licz sie z tym ze czasem trzeba przystopowac
    zamiast spychac innych z drogi i poganiac swiatlami.

    Wpychasz sie przed ludzi w kolejce do kina? W banku przed okienko pchasz sie
    lokciami? Wiec dlaczego podobne zachowania na drodze staramy sie
    usprawiedliwiac?

    Pozdrawiam
    Kamil