  • Data: 2010-03-10 00:03:29
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-09 14:01:22 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > chyba ci bog opupscil, ma zwalniac,

    Po co?

    > ladowac sie miedzy tiry,

    tak, między te tiry.

    > a potem czekac
    > niewiadomo ile,

    ???
    Jechałeś kiedykolwiek dwupasmową jednokierunkową?

    > az uda mu sie spomiedzy nich wyjechac,

    ???
    Chcesz, bym ci to pokazał?

    > i ponownie
    > przyspieszac,

    Jakie przyspieszanie?
    Autor właśnie za nic nie chciał przyspieszać, zwalniać, ustępować szybszemu...

    Denerwuje go, że inni jeżdżą szybciej.

    > tylko dlatego ze jakiemus pacanowi chce sie lamac przepisy?

    A co mi do tego, z jakiego powodu tamten ktoś jedzie szybciej?
    Jeśli mi się nie spieszy, to w czym problem? Kierunkowskaz w prawo,
    zjazd, 2-5 sekund jazdy (tak, tej tak bardzo was przerażającej między
    tirami (choć tak naprawdę to pomiędzy pojazdami na prawym pasie),
    kierunkowskaz w lewo i powrót na pas.

    > aby napewno dobrze sie czujesz?

    Czytając bredni o rzekomej niemożności zjechania na prawo w celu
    puszczenia szybszego auta nie za bardzo.

    Na szczęście nie wszyscy tak myślą/piszą/robią.

    --
    Bydlę