  • Data: 2010-03-09 12:09:37
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 20:00, "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Szanowni Panowie,
    > mam do Was pytanie okazyjne - powiedzmy, e t okazj jest Dzie Kobiet :)
    > Jedzie sobie nasza Honda z Essen w Niemczech do naszego domu w Polsce. Do
    > Krakowa 100% autostrada. Prowadzimy na zmian : m , syn i ja.
    > Prawie 700 km w Niemczech pokonujemy g adko i spokojnie; podkre lam s owo
    > spokojnie. Jedziemy oszcz dnie - 100 do 130 km/h, w porywach 160. A to my
    > wyprzedzamy, a to kto wyprzedza nas. Normalny luzik.
    [ciach]
    > Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szale stwie?

    Odpowiedź masz powyżej w swojej wypowiedzi.
    Jechaliście 130, a ktoś w tym czasie 160 (próbował:)) tak jak Wy w
    Niemczech. W polsce jest mniej dróg i są węższe, a samochodów przybywa
    - dlatego jest więcej tych co się śpieszą.
    Podsumowując to proste: w Niemczech lepsze drogi.

    PS: Jak się logicznie zastanowisz to tak naprawdę z tyłu samochodu
    rzadko można zobaczyć kto go prowadzi , czy kobieta czy atleta :)
    Dlatego wersja o wyprzedzaniu bo "kobieta prowadzi" odpada i jest
    raczej przejawem Twojego szowinizmu/seksizmu - bez urazy lol

    PS: Proponuję kontemplację jazdy np. drogą nr 8 pomiędzy Białymstokiem
    a Wyszkowem. Dostarczy na pewno wielu ciekawych tematów do
    rozmyślań :) Np. ile samochodów na raz może się wyprzedzić/wyminąć na
    jednopasmowej drodze? Albo czy rzeczywiście większy może więcej? :)

    Pzdr.
    Jacek