  • Data: 2009-06-26 14:31:06
    Temat: Re: O PENie jeszcze
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cichy bartko" napisał

    > cóż spraw względna, dla mnie pretensjonalne jest łażenie cały dzień z mega
    > klocem i mega torbąd dedykowaną do tego kloca by później zrobić zrzut z
    > karty na flickr. nie krytykóje luster i całej wszechstroności jaką dają
    > ale to nie jest dla każdego. w wiekszości to takie strzelanie do muchy z
    > armaty ;). choć z drugiej strony rozumiem takie lustro może być ważnym
    > elemnetm autokreacji ;).

    Dokładnie tak.
    Ten typ designu jaki proponuje Olympus jest bardzo fajny - nie
    powiedziałbym, żeby to było jakieś specjalnie retro rozwiązanie. Ot prosty i
    funkcjonalny drobiazg. gorzej gdyby się szarpali w kierunku jakichś
    para-mieszkowych patentow ; )
    Wielu ludzi czeka z utęsknieniem do momentu w którym miniaturyzacja zostanie
    dogoniona przez jakość.
    Ja podczas ostatniego wyjazdu miałem serdecznie dość dźwigania lustra, a 20D
    nie było jakimś monstrum. Jak kupiłem 40D to mnie szlag trafił ; ) Niby
    niewiele większy ale te parę milimetrów w każdą stronę i powiedziałem - dość
    ; ))))

    Idziesz po dość ciężkim szlaku, zatrzymujesz się żeby coś sfotografwać, a
    obok staje gość z jakimś kieszonkowcem - kurrrrr... . Niejednokrotnie
    wiadomo, że to czy inne zdjęcie nie straciloby na jakości gdyby się je
    zrobiło G9, a nie zestawem 40D + 17-40 ale co - tachać jeszcze jedno
    pudełeczko ? Albo zostawić lustro i iść tylko z G9 i trafić na coś przy czym
    kompakt "nie wyrobi" ?

    ; )

    adam