  • Data: 2009-06-26 13:46:27
    Temat: Re: O PENie jeszcze
    Od: "cichy bartko" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-06-2009 o 15:35:12 ...::QRT::... <n...@...mejla> napisał(a):

    > akurat moim skromnym zdaniem przez ten cały retrodizajn jest bardziej
    > pretensjonalny niż cokolwiek innego na rynku.

    cóż spraw względna, dla mnie pretensjonalne jest łażenie cały dzień z mega
    klocem i mega torbąd dedykowaną do tego kloca by później zrobić zrzut z
    karty na flickr. nie krytykóje luster i całej wszechstroności jaką dają
    ale to nie jest dla każdego. w wiekszości to takie strzelanie do muchy z
    armaty ;). choć z drugiej strony rozumiem takie lustro może być ważnym
    elemnetm autokreacji ;).

    Pozdrawiam.
    Bartko.