  • Data: 2009-06-25 10:07:35
    Temat: Re: O PENie jeszcze
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    863832

    > Co ciekawsze fragmenty:
    >
    > EP1 jest pierwszym z serii, nazwanym przez Olka "konsumenckim",
    > następne najparawdopodobniej będą "entry-level" i "pro".

    Czym sie rożni "konsumencki" od "entry-level"?!

    > Gość z Olka mówi jasno - EP-1 jest wycelowany w kierunku użytkowników
    > kompaktów, dopiero dalsze modele będą miały się bić z lustrami. Co

    Chyba użytkowników kompaktów bez lampy ;-) Ciekawe ilu ich jest :P

    > ciekawe, wg. Olka "profesjonaliści" w tego typu aparacie oczekują EVF
    > i lampy - i dostaną to za jakiś czas. Choć zakładają, że obecni

    No ciekawy sposob pojmowania profesjonalizmu :] Jeszcze nie widziałem
    zawodoca swiecącego lampką z obudowy kompaktu :]

    > użytkownicy dslr-ów bedą sięgać po PENa jako drugi aparat.

    Hmmm ciekawe zalozenie...

    > Koniec wyścigu na megapixle ze strony Olka, teraz priorytetem jest
    > dynamika i "speed" (jakkolwiek by to rozumieć).

    No przy takim filtrze AA to nie maja po co zwiekszac ilosci pikseli :]

    PS: Olympus powinien wymienić dział marketingu, co pomysł to tylko
    zdenerwowanie rośnie... a prawie już im zapomniałem SmartMedie i xD :/

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj