    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jfedmh$i8j$1@usenet.news.interia.pl> <jfeod3$kk1$1@node2.news.atman.pl>
    <jffh0n$bu3$1@usenet.news.interia.pl> <jffk2c$j1f$1@node2.news.atman.pl>
    <4f1b6c4e$0$17776$c3e8da3$fe7f15f4@news.astraweb.com>
    <jfgn2a$ka9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f1c5259$0$22786$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <jfhnoi$21u$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f1c6a83$0$31103$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <jfn31c$v7n$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Date: Wed, 25 Jan 2012 06:12:58 +0100

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Dziecko, co Ty powiesz. Na QWERTY jeszcze jestem w stanie przystać w
    > telefonie, ale absolutnie nie w parze z dotykowym ekranem, a to
    > niestety dość częste i tak trzeba gdzieś klikać w to gówno, bo nie ma
    > normalnych klawiszy.

    To sobie dziecinko weź z pleja blackberry bold lub inne kurve za złotówkię.

    > Kup sobie jeszcze monitor dotykowy i najlepiej klawiaturę taką
    > również.

    Ależ bardzo chętnie, bo mi od myszki i klawiatury nadgarstki wysiadają.
    Możliwość macania ekranu to dla mnie nie tylko frajda ale też ratowanie
    zdrowia.

    > To Ty grasz na tym filmiku?
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=iWDcOMZ7eHo

    Nie, ja nie mam Lary na telefon. Ale jakby była w promocji na XBL, to może
    bym kupił dla achievementów.

    > bo nie wiem jak to może być wygodne (nie mówiąc o precyzji), zamiast
    > kontrolera klikać w kawałek szkła, ale są różne zboczenia, dla mnie to
    > przykre na to patrzeć.

    To nie patrz, ja cię tam nie skierowałem, sam tam polazłeś oglądać,
    psychopato.

    > I Twoja rada co ma wnosić? Po co mi jakiś gówniany telefon i osobna
    > nawigacja, a gdzie reszta funkcji które wymieniłem?

    W dupie. A gdzie mają być? Dzwonienie w telefonie, mapa w nawigacji, gry w
    konsoli - czy nie taka jest naturalna kolej rzeczy, a nie jakieś tam
    niewygodne półśrodki?